Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Bij een 2 jarig abonnement moet je 20 maanden wachten tot je een nieuwe telefoon kunt kiezen. Maar wat als jouw mobiele telefoon eerder kapot is? Of je wilt al eerder pronken met een nieuw toestel? Dan snappen we dat je niet langer wilt wachten, daarom is er nu Vodafone NEXT.
Wat is Vodafone NEXT?
Met Vodafone NEXT kun je 4 maanden na de start van je contract al kiezen voor een nieuwe smartphone. Het maakt niet uit wat de reden hiervoor is. Je hoeft dus nooit meer lang te wachten tot je weer mag verlengen. Vodafone NEXT is tevens een gratis service, dat maakt het extra aantrekkelijk om eerder te verlengen.
Heb je een Sim Only? Dan mag je al na 2 maanden gebruik maken van Vodafone NEXT.
Hoe werkt Vodafone NEXT?
Als je al een abonnement hebt betaal je eerst alleen je eventuele huidige toestel af. Vervolgens kun je kiezen voor een nieuwe telefoon met abonnement. Je kunt het huidige toestel eventueel inruilen bij Vodafone voor een bedrag in euro's of je verkoopt het bijvoorbeeld zelf op Marktplaats. Bij een Sim Only is het afbetalen van het toestel uiteraard niet van toepassing.
In dit filmpje leggen we nog eens duidelijk uit hoe NEXT werkt. En in deze video bekijk je een rekenvoorbeeld.
Zodra je gebruik wilt maken van Vodafone NEXT bel je gratis met onze verkoopafdeling via 1201. Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens voor Vodafone NEXT. Ben je nog geen klant? Neem dan gratis contact op via 0800-0560. Meer informatie, de voorwaarden en een rekenvoorbeeld vind je terug op onze website. Het is sinds november 2016 ook mogelijk om NEXT in een van onze winkels aan te vragen.
Veel gestelde vragen
Wanneer worden de kosten van t oude toestel bij gebruik van NeXXT (af)betaald is dit via factuur?
En bij t nieuwe toestel? Is dit bij aflevering of ook via Factuur?
Hoi @Fenaasje1983,
Dat klopt inderdaad. Op de eerstvolgende factuur van je nieuwe abonnement (na NEXT) worden de toestelkosten van je oude telefoon in één bedrag berekend. De kosten voor je nieuwe telefoon betaal je dan weer maandelijks mee in je nieuwe abonnement.
Goedemiddag, eind augustus contact met jullie gehad via messenger over het gebruik willen maken van Vodafone Next. Ik heb in 2018 een abonnement verlengd via belsimpel. Nu wil ik mijn huidige telefoon afbetalen om weer via belsimpel mijn abonnement te verlengen met een andere telefoon (oneplus 8 series), aangezien jullie deze niet leveren. Eerst werd mij verteld dat dit geen probleem is ( ik blij) en net aan de telefoon werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Ik snap het even niet meer en wat is het nu? Ik blijf klant bij Vodafone door een abonnement te verlengen met een telefoon. Ik heb thuis Ziggo dus ik zal ook niet weg gaan bij jullie vanwege de voordelen die er aan gekoppeld zitten. Waar is Vodafone Next dan voor bedoeld? Op de website kan ik hier ook niks over vinden dat dit alleen bij Vodafone kan en niet via een belsimpel. Ik betaal mijn huidige telefoon af waardoor ik weer vrij ben om te kiezen voor een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon bij Vodafone.
Vodafone Next is bedoeld als een toestel kapot gaat of je gewoonweg een toestel eerder wilt dan de einddatum.
Vodafone Next is alleen mogelijk bij Vodafone omdat het een extra dienst is die wij aanbieden. Dit is omdat hiervoor je abonnement opengebroken moet worden en evt toestelkosten in rekening gebracht moeten worden.
Daardoor kun je dit niet regelen via externe partijen zoals belsimpel @Mick92
Steven Vodafone wrote:
Vodafone Next is bedoeld als een toestel kapot gaat of je gewoonweg een toestel eerder wilt dan de einddatum.
Vodafone Next is alleen mogelijk bij Vodafone omdat het een extra dienst is die wij aanbieden. Dit is omdat hiervoor je abonnement opengebroken moet worden en evt toestelkosten in rekening gebracht moeten worden.
Daardoor kun je dit niet regelen via externe partijen zoals belsimpel @Mick92
Bedankt voor je snelle antwoord @Steven Vodafone .
Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?
Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?
Dat klopt niet @Mick92. Bij Belsimpel of Mobiel.nl etc. kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement vragen. Een abonnement met toestel of sim only open breken kan alleen bij ons (Vodafone Next).
Heb je de einddatum nog niet bereikt en je mag nog niet verlengen (vanaf 4 maanden voor de einddatum), dan kun je alleen gebruik maken van Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.
Mag je verlengen of vraag je een nieuw abonnement aan, dan kan dat inderdaad wel via Belsimpel etc.
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next
Steven Vodafone wrote:
Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?
Dat klopt niet @Mick92. Bij Belsimpel of Mobiel.nl etc. kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement vragen. Een abonnement met toestel of sim only open breken kan alleen bij ons (Vodafone Next).
Heb je de einddatum nog niet bereikt en je mag nog niet verlengen (vanaf 4 maanden voor de einddatum), dan kun je alleen gebruik maken van Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.
Mag je verlengen of vraag je een nieuw abonnement aan, dan kan dat inderdaad wel via Belsimpel etc.
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next
Bedankt voor je reactie @Steven Vodafone .
Ik vind het dan wel apart dat beslimpel aangeeft dat ik gebruik kan maken van Vodafone Next maar alleen als ik een sim only abonnement heb, wat ik in feite toch heb als ik mijn huidige telefoon bij jullie afbetaald. Of zie ik dit verkeerd?
Hoor graag.
Heb je de link van belsimpel waarbij zij dit aangeven. Dit kunnen zij namelijk niet aanvragen. Alleen als je al mag verlengen.
Kun je de gegevens van je profiel aanvullen? Dan kijk ik voor je na of het toestel is afbetaald @Mick92
@Steven Vodafone Ik kan het bij hen niet meer op de site vinden. Het enige dat ik nog terug kan vinden is een een bericht van hen aan een klant. Zie onderstaande link.
https://twitter.com/belsimpel/status/939061821100654592
Mijn profiel heb ik tevens aangevuld. Mijn toestel is nog niet afbetaald, vandaar dat ik deze wil afbetalen en een nieuw abonnement met een andere telefoon bij jullie wil afsluiten.
Dat is een oude tweet vanuit Belsimpel. Helaas is het niet mogelijk om via Belsimpel Vodafone Next aan te vragen. Dit gaat alleen via ons @Mick92
Ik heb gelijk ook even je nummer erbij gepakt. Toestelkosten staan er nog op. Ik kan voor je aanvragen om het toestel in een keer af te betalen. Je krijgt dan een mail met het totaalbedrag binnen een paar werkdagen. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag 🙂
@Steven Vodafone ik wil best mijn toestel in 1x afbetalen. Maar dan wil ik ook weer een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw toestel en die is helaas niet via jullie te verkrijgen (oneplus 8 series) en ben ik aangewezen op een Belsimpel bijvoorbeeld en dat gaat dus niet begrijp ik van jou.
Dat klopt, wij bieden de OnePlus niet aan @Mick92 en Vodafone Next is alleen via ons mogelijk.
Als ik VodafoneNext afsluit bij een Vodafone winkel, hoe worden de kosten dan verrekend? Moet er direct betaald worden voor het toestel of gaat dat ook via factuur?
Hoi @Fenaasje1983,
Ik vertel je hier graag meer over.
Je ziet de kosten voor Vodafone Next (afkopen toestel) op de volgende factuur.
Indien je kiest om voor je nieuwe toestel bij te betalen, dan kan dit in de winkel voldaan worden of op de volgende factuur na het omzetten van het abonnement.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...