Ewout
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone?

Bij een 2 jarig abonnement moet je 20 maanden wachten tot je een nieuwe telefoon kunt kiezen. Maar wat als jouw mobiele telefoon eerder kapot is? Of je wilt al eerder pronken met een nieuw toestel? Dan snappen we dat je niet langer wilt wachten, daarom is er nu Vodafone NEXT.

Wat is Vodafone NEXT?
Met Vodafone NEXT kun je 4 maanden na de start van je contract al kiezen voor een nieuwe smartphone. Het maakt niet uit wat de reden hiervoor is. Je hoeft dus nooit meer lang te wachten tot je weer mag verlengen. Vodafone NEXT is tevens een gratis service, dat maakt het extra aantrekkelijk om eerder te verlengen.
Heb je een Sim Only? Dan mag je al na 2 maanden gebruik maken van Vodafone NEXT. 

Hoe werkt Vodafone NEXT?
Als je al een abonnement hebt betaal je eerst alleen je eventuele huidige toestel af. Vervolgens kun je kiezen voor een nieuwe telefoon met abonnement. Je kunt het huidige toestel eventueel inruilen bij Vodafone voor een bedrag in euro's of je verkoopt het bijvoorbeeld zelf op Marktplaats. Bij een Sim Only is het afbetalen van het toestel uiteraard niet van toepassing.

In dit filmpje leggen we nog eens duidelijk uit hoe NEXT werkt. En in deze video bekijk je een rekenvoorbeeld. 

Zodra je gebruik wilt maken van Vodafone NEXT bel je gratis met onze verkoopafdeling via 1201. Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens voor Vodafone NEXT. Ben je nog geen klant? Neem dan gratis contact op via 0800-0560. Meer informatie, de voorwaarden en een rekenvoorbeeld vind je terug op onze website. Het is sinds november 2016 ook mogelijk om NEXT in een van onze winkels aan te vragen.

Veel gestelde vragen

 

  • Moet ik mijn toestel verplicht inruilen? Nee, het is niet verplicht om je toestel in te ruilen. Je mag het oude toestel ook houden, zodat je het bijvoorbeeld aan een vriend of familielid kan geven of je het zelf kan verkopen op Marktplaats.
     
  • Moet ik al mijn abonnementskosten afbetalen?Nee, bij gebruik van NEXT betaal je alleen je toestel af. Je betaalt niet de overige abonnementskosten van je oude contract en abonnement.

  • Waarom moet ik mijn huidige toestel afbetalen? Heb je bij het afsluiten van je abonnement gekozen om het toestel niet in één keer te betalen? Dan is het toestel tijdens je gebruik van NEXT nog niet afbetaald.
  • Kan ik met NEXT ook in de winkel een nieuw toestel direct aanschaffen? Ja, sinds november 2016 is NEXT ook mogelijk via een van onze winkels.
  • Kan ik met NEXT ook online een nieuw toestel bestellen? Nee, het is niet mogelijk om online een nieuwe toestel te kiezen bij gebruik van NEXT
  • Hoe wordt de inruilwaarde van mijn huidige toestel berekend? Hiervoor wordt de inruilwaarde aangehouden van Vodafone Inruildeals, je kunt dit altijd opvragen en meteen regelen via deze site.
  • Waarom moet ik opnieuw een abonnement van 24 maanden aanschaffen? We maken het kiezen van een nieuwe telefoon tijdens je contract al heel flexibel. Het enige wat wij er van jou voor terug vragen is dat je je weer 24 maanden bij ons klant blijft. Je kunt 4 maanden na je verlenging met NEXT wel weer opnieuw gebruik maken van NEXT.
97 Reacties
JeffreyHeesch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb een vraagje: Ik heb 1 februari verlengt met een sim only. Nu begreep ik dat ik vanaf 1 april gebruik kan maken van vodafone next. Echter ben ik komende 2 weken erg druk en is mijn telefoon kapot dus heb ik voor nu een oude genomen. Is het mogelijk om nu al gebruik te maken van vodafone next ook al is het een paar dagen voor de 2 maanden? Alvast bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
Er staat letterlijk in de voorwaarden bij Vodafone Next vanaf 2 maanden JeffreyHeesch
Het enige wat ik je kan adviseren is om te bellen met 1201 of 0800-0094 en te vragen naar de afdeling save desk. Zij behandelen aanvragen voor Vodafone Next. Zij kunnen bepalen of ze een uitzondering mogen maken of niet. Vanuit hier kan ik dit helaad niet

Mat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bezeikere vooral als je al langer klant bent, bah bah

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mat,

Dat klinkt niet echt positief. Kan ik je misschien ergens bij helpen?
Scorpio1971

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn echt doen wacht al vanaf 3 mei op mijn nieuwe Samsung telefoon.
Word erg vriendelijke van het kastje naar de muur gestuurd iederekeer word het opgelost.
Mooi niet dus.......wel mijn oude telefoon afbetaald geen nieuw abonnement en geen telefoon.
Van middag maar naar de KPN winkel gooi ik alles van Vodafone en Ziggo over op KPN.
Jammer voor al die vriendelijke medewerkers die echt zo hun best doen!!!!

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Scorpio1971,

Ik zie dat er nog niemand op jouw berich theeft gereageerd.
Wat een gedoe 😞 Vanaf 3 mei al aan het wachten? Dat duurt wel erg lang!
Hebben de medewerkers aangegeven waar het mis gaat? Ik kan helaas vanuit het forum niet in de systemen om het een en ander voor je na te kijken.
Scorpio1971

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze zijn er nog steeds mee bezig:-(
Kareltje77

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je met Vodafone Next ook gebruik maken van de korting van Vodafone Friends & Family?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kareltje77, dat is helaas geen optie.
Erwin20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb in 02.2017 verlengt,mag ik gebruik maken von vodafone Next?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is zeker mogelijk Erwin20
Bij een abonnement met toestel kan dit na 4 maanden na ingang van abonnement. Bij sim only is dat al na 2 maanden na ingang. Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
mauricewoud

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu een RED abonnement van 5 gb (10 gb icm Ziggo) van 28 euro in de maand. 1 van de voorwaarden van Vodafone NEXT is dat het abonnement minimaal gelijkwaardig is. Als ik nu een RED 10 gb (20 gb icm Ziggo) kies van tijdelijk 18 euro in de maand. Is deze dan nog steeds gelijkwaardig hoewel de prijs lager ligt dan het abonnement wat ik nu afneem?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi mauricewoud.

Het klopt helemaal wat je zegt. Je kunt kiezen voor het Red 10GB abonnement van €18,-, ook al is deze nu qua prijs een stuk goedkoper.
PeeJay

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik dat ook nu regelen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
PeeJay,

Neem even contact op met de klantenservice via 0800-0094.
Mijn collega's helpen je graag verder.
Ericgijsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond

eind december eindigt mijn Red abonnement. Kom ik dan in aanmerking voor Next?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Ericgijsen,

Na 4 maanden tijdens je contract kun je al wisselen van telefoon.
Mocht je Sim Only hebben, dan kun je na 2 maanden al overstappen naar een abonnement met telefoon.
In jouw geval zou je dus zeker gebruik moeten kunnen maken van Vodafone NEXT 🙂
MSHELLY

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van Vodafone NEXT maar het in één keer afbetalen van mijn toestel is nog best prijzig. Is het ook mogelijk om dit maandelijks te doen? Bij mijn nieuwe abonnementskosten?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MSHELLY

Ik zie dat er nog niet gereageerd is op je bericht. Leuk om te lezen dat je gebruik wilt maken van Vodafone Next!

Bij Vodafone Next betaal je het toestel in een keer af. Dit kan niet verspreid worden over de komende facturen. Dit is omdat er letterlijk een nieuw abonnement met toestel wordt afgesloten en het oude afbetaald moet zijn.
sinkparkour

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 3-11-16 heb ik mijn abonnement verlengt met SimOnly omdat ik in eerste instantie wilde wachten met het verlengen van mijn abonnement tot de nieuwe Samsung Galaxy S8 (Run 3 ) uitkomt.

Telefonisch werd ik geinformeerd over de mogelijkheid om het contract open te breken zodra deze telefoon bestelbaar is. Mag ik dit dan zien als de Vodafone Next mogelijkheid?
seelena

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op dit moment heb ik een Vodafone Garant verzekering voor mijn mobiel. Als ik gebruik wil maken van Vodafone Next, ben ik dan verplicht om deze verzekering mee te nemen naar mijn nieuwe mobiel? Of eindigt Vodafone Garant samen met mijn oude mobiel/abonnement?

Alvast bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @seelena,

Deze verzekering mag beëindigd worden wanneer je gebruik maakt van Vodafone NEXT. Maar, houd er wel rekening mee dat dit niet automatisch gaat. Je zult deze zelf moeten opzeggen met in acht neming van één maand opzegtermijn. Lees meer informatie hierover op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml.
Ramzi

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedeavond, is vodafone next ook af te sluiten als je een abonnement hebt of gaat afsluiten via een tussenpersoon a la mobiel.nl, belsimpel.nl?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ramzi Vodafone Next kan alleen geregeld worden via ons. Dit kun je aanvragen via 1201 (optie Vodafone Next) of via een van onze winkels.
Ramzi

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de snelle reactie steven. Maar is het dus mogelijk als er een abonnement reeds is afgesloten via de tussenpersonen om daarna Next aan te vragen bij vodafone? bvd Ramzi
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is inderdaad mogelijk. Heb je een abonnement met toestel, dan moet het minimaal 4 maanden actief zijn. Bij een sim only is dit 2 maanden Ramzi
phma

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vrijdag een aanvraag gedaan voor het openbreken van een zakelijk sim-only (na bijna een jaar), en een order gedaan voor zakelijk abo met toestel.

Hoe lang duurt het voordat deze aanvraag voor een Vodafone Next bestelling door jullie is behandeld/goedgekeurd/...?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi phma,

Via welk kanaal heb je gebruik gemaakt van Vodafone NEXT? Want zowel via de winkel als telefonisch zou dit meteen geregeld kunnen zijn?
phma

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @Sharon, telefonisch. Er werd toen wel gezegd dat het een uur langer kon duren, omdat het naar een speciale afdeling moest, maar tot nu toe nog altijd geen bevestiging ontvangen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik zou je dan willen aanraden om toch nogmaals contact op te nemen met de afdeling Business Mobile Save desk phma. Het zou namelijk niet zolang moeten duren...
phma

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon.
Ik heb toevallig net (of liever gezegd een groot deel van de middag) gebeld met Vodafone...
In totaal heb ik 60 (!) minuten in de wacht gehangen.

Bij de eerste medewerker die het ging uitzoeken (na 20 minuten wachten) werd de verbinding verloren. Je zou zeggen dat zo'n medewerker dan gewoon even terugbelt, maar dat gebeurt dus niet.

De tweede medewerker (na weer 20 minuten wachten) gaf aan het niet op te kunnen zoeken, en dat ze me door zou verbinden. In plaats daarvan werd ik weer naar het begin van het keuzemenu gestuurd, en moest ik helemaal van voren af aan beginnen.

De derde medewerker (na opnieuw 20 minuten wachten) keek in het systeem, zag dat er een bestelling met Vodafone Next in het systeem was gezet, maar dat Vodafone Next zo zijn eigen werktempo heeft. Hij gaf aan dat het normaal gesproken maximaal drie tot vier werkdagen duurt, maar dat het volgens het systeem maximaal 10 werkdagen kan duren.

Dit alles maakt mij soms echt ongelukkig met Vodafone. Ik heb Ziggo (dataverdubbeling), Vodafone, vier aangesloten nummers (data delen), en telkens als ik iets moet regelen moet ik eroverheen bellen om te verifiëren of te corrigeren. Zo kost elke handeling in totaal zo'n anderhalf tot twee uur.

Bijzonder irritant, en bijzonder slecht van Vodafone. Waarom klopt het nooit in één keer, en waarom is de wachttijd als je iets wilt/moet navragen of regelen zo absurd lang?

Maar goed, ik ben mijn verhaal weer even kwijt.
Ericgijsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je je oude telefoon inlevert wordt daar dan je afkoop mee verrekend? Als ik Next wil gebruiken kost mij dit €240. Volgens de site krijg ik nog iets van €250 voor mijn oude telefoon terug. Als dit met elkaar verrekend gaat worden is het helemaal mooi natuurlijk 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dat is inderdaad niet de bedoeling phma. Onze excuses voor het ongemak. Het issue is nu in ieder geval wel opgepakt, gelukkig. Wel fijn dat je via het forum toch even je verhaal kwijt hebt gekund 😉

Je kunt inderdaad je oude telefoon inleveren, en laten verrekenen in je nieuwe abonnement Ericgijsen. Hoe die bedragen precies weggestreept worden, kun je navragen via 1201, optie Bestellingen, optie Vodafone NEXT. Bekijk ook eens deze pagina voor meer uitleg: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/.
Fenaasje1983

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer worden de kosten van t oude toestel bij gebruik van NeXXT (af)betaald is dit via factuur?

En bij t nieuwe toestel? Is dit bij aflevering of ook via Factuur?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Fenaasje1983

Dat klopt inderdaad. Op de eerstvolgende factuur van je nieuwe abonnement (na NEXT) worden de toestelkosten van je oude telefoon in één bedrag berekend. De kosten voor je nieuwe telefoon betaal je dan weer maandelijks mee in je nieuwe abonnement. 

Mick92

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, eind augustus contact met jullie gehad via messenger over het gebruik willen maken van Vodafone Next. Ik heb in 2018 een abonnement verlengd via belsimpel. Nu wil ik mijn huidige telefoon afbetalen om weer via belsimpel mijn abonnement te verlengen met een andere telefoon (oneplus 8 series), aangezien jullie deze niet leveren. Eerst werd mij verteld dat dit geen probleem is ( ik blij) en net aan de telefoon werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Ik snap het even niet meer en wat is het nu? Ik blijf klant bij Vodafone door een abonnement te verlengen met een telefoon. Ik heb thuis Ziggo dus ik zal ook niet weg gaan bij jullie vanwege de voordelen die er aan gekoppeld zitten. Waar is Vodafone Next dan voor bedoeld? Op de website kan ik hier ook niks over vinden dat dit alleen bij Vodafone kan en niet via een belsimpel. Ik betaal mijn huidige telefoon af waardoor ik weer vrij ben om te kiezen voor een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon bij Vodafone.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vodafone Next is bedoeld als een toestel kapot gaat of je gewoonweg een toestel eerder wilt dan de einddatum.
Vodafone Next is alleen mogelijk bij Vodafone omdat het een extra dienst is die wij aanbieden. Dit is omdat hiervoor je abonnement opengebroken moet worden en evt toestelkosten in rekening gebracht moeten worden. 
Daardoor kun je dit niet regelen via externe partijen zoals belsimpel @Mick92 

Mick92

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Vodafone Next is bedoeld als een toestel kapot gaat of je gewoonweg een toestel eerder wilt dan de einddatum.
Vodafone Next is alleen mogelijk bij Vodafone omdat het een extra dienst is die wij aanbieden. Dit is omdat hiervoor je abonnement opengebroken moet worden en evt toestelkosten in rekening gebracht moeten worden. 
Daardoor kun je dit niet regelen via externe partijen zoals belsimpel @Mick92 

Bedankt voor je snelle antwoord @Steven Vodafone .

Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?

 

Dat klopt niet @Mick92.  Bij Belsimpel of Mobiel.nl etc. kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement vragen. Een abonnement met toestel of sim only open breken kan alleen bij ons (Vodafone Next). 
Heb je de einddatum nog niet bereikt en je mag nog niet verlengen (vanaf 4 maanden voor de einddatum), dan kun je alleen gebruik maken van Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Mag je verlengen of vraag je een nieuw abonnement aan, dan kan dat inderdaad wel via Belsimpel etc. 
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Mick92

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Toch begrijp ik het nog steeds niet helemaal. Als ik mijn telefoon afbetaal wordt mijn abonnement omgezet in een sim-only. Met een sim-only abonnement kun je ook gebruik maken van Vodafone Next via bijvoorbeeld een belsimpel. Je huidge sim-only abonnement wordt dan weer omgezet in een nieuw abonnement met toestel. Dan zou het voor mij toch ook niks uit moeten maken lijkt mij?

 

Dat klopt niet @Mick92.  Bij Belsimpel of Mobiel.nl etc. kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement vragen. Een abonnement met toestel of sim only open breken kan alleen bij ons (Vodafone Next). 
Heb je de einddatum nog niet bereikt en je mag nog niet verlengen (vanaf 4 maanden voor de einddatum), dan kun je alleen gebruik maken van Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Mag je verlengen of vraag je een nieuw abonnement aan, dan kan dat inderdaad wel via Belsimpel etc. 
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Bedankt voor je reactie @Steven Vodafone .

Ik vind het dan wel apart dat beslimpel aangeeft dat ik gebruik kan maken van Vodafone Next maar alleen als ik een sim only abonnement heb, wat ik in feite toch heb als ik mijn huidige telefoon bij jullie afbetaald. Of zie ik dit verkeerd?

Hoor graag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de link van belsimpel waarbij zij dit aangeven. Dit kunnen zij namelijk niet aanvragen. Alleen als je al mag verlengen.
Kun je de gegevens van je profiel aanvullen? Dan kijk ik voor je na of het toestel is afbetaald @Mick92 

Mick92

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone Ik kan het bij hen niet meer op de site vinden. Het enige dat ik nog terug kan vinden is een een bericht van hen aan een klant. Zie onderstaande link.

https://twitter.com/belsimpel/status/939061821100654592

Mijn profiel heb ik tevens aangevuld. Mijn toestel is nog niet afbetaald, vandaar dat ik deze wil afbetalen en een nieuw abonnement met een andere telefoon bij jullie wil afsluiten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is een oude tweet vanuit Belsimpel. Helaas is het niet mogelijk om via Belsimpel Vodafone Next aan te vragen. Dit gaat alleen via ons @Mick92 
Ik heb gelijk ook even je nummer erbij gepakt. Toestelkosten staan er nog op. Ik kan voor je aanvragen om het toestel in een keer af te betalen. Je krijgt dan een mail met het totaalbedrag binnen een paar werkdagen. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag 🙂

 

Mick92

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone ik wil best mijn toestel in 1x afbetalen. Maar dan wil ik ook weer een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw toestel en die is helaas niet via jullie te verkrijgen (oneplus 8 series) en ben ik aangewezen op een Belsimpel bijvoorbeeld en dat gaat dus niet begrijp ik van jou.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt, wij bieden de OnePlus niet aan @Mick92 en Vodafone Next is alleen via ons mogelijk.

Fenaasje1983

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als ik VodafoneNext afsluit bij een Vodafone winkel, hoe worden de kosten dan verrekend? Moet er direct betaald worden voor het toestel of gaat dat ook via factuur?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Fenaasje1983,
Ik vertel je hier graag meer over. 
Je ziet de kosten voor Vodafone Next (afkopen toestel) op de volgende factuur.
Indien je kiest om voor je nieuwe toestel bij te betalen, dan kan dit in de winkel voldaan worden of op de volgende factuur na het omzetten van het abonnement. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic