Per 1 oktober 2018 stoppen we met SignaalPlus omdat er inmiddels betere alternatieven zijn.
Bellen via 4G of wifi
Voor goede bereikbaarheid binnenshuis kun je nu bellen via WiFi of 4G. Hiervoor heb je wel een geschikt toestel en abonnement nodig. Indien je nog geen 4G toestel hebt, kun je door middel van Vodafone Next een nieuw toestel aanschaffen. Klik hier voor meer informatie over Bellen via WiFi en 4G.
Loskoppelen
Je kunt het SignaalPlus apparaat gewoon verwijderen uit het stopcontact.
Weggooien
Gooi je SignaalPlus apparaat niet bij het huisafval,maar lever deze in via de gebruikelijke milieuvriendelijke klein-elektronica-kanalen of bij een Vodafone winkel.
Heb je nog vragen? Laat het ons weten in een reactie op dit topic.
Steven wrote:
Hoi xGarfieldx
Dit is een andere Serkan dan op de Ziggo community :wink:
Voor ons vanuit Vodafone is inderdaad bellen over Wi-Fi en 4G erbij gekomen als ondersteuning. Aan de Ziggo kant durf ik dit helaas niet te zeggen. Had je bij Ziggo al een topic aangemaakt met dit idee?
Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag 🙂 Dan speel ik het via hier door naar Ziggo 🙂
Ideeën, tips and tricks zijn altijd welkom 🙂
Steven wrote:
Even een extra vraag betreft de dekking. Is dit wel al eens aangegeven bij onze Network crew zodat het bekend is van de postcode?
Serkan wrote:
Per 1 oktober 2018 stoppen we met SignaalPlus omdat er inmiddels betere alternatieven zijn.
Bellen via 4G of wifi
Voor goede bereikbaarheid binnenshuis kun je nu bellen via WiFi of 4G. Hiervoor heb je wel een geschikt toestel en abonnement nodig. Indien je nog geen 4G toestel hebt, kun je door middel van Vodafone Next een nieuw toestel aanschaffen. Klik hier voor meer informatie over Bellen via WiFi en 4G.
Serkan wrote:
Ruud001
Bellen via 4G of Wifi is een goed alternatief. Heb je daar al eens gebruik van gemaakt?
Wouter26 wrote:
Jij snapt het John-b 🙂 voor mij word het een ander provider, mits Vodafone met een daadwerkelijk alternatief komt 🙂
Sixie wrote:
Bellen via VoWiFi... nou... had ik dat gewild met me OnePlus 5T... maar helaas VF NL ondersteunen toestellen niet die niet op hun assortiment liggen... dus dat betekent... een nieuwe toestel kopen? (dus meer sales for VFNL). door dit heb ik maar mijn abbo beeindigt en binnekort afstappen naar andere
xGarfieldx wrote:
Oke, we wachten het rustig af
John-B wrote:
Ik heb net de Network Check gedaan, maar daar kom je ook niet verder mee dan een storing aanmelden. Als ik dit doe, krijg ik na het verzenden een 'O jee' (404) melding te zien. Gaat lekker zo...
Serkan wrote:John-B wrote:John-B Dat is vreemd. Krijg je dit na het inloggen op My Vodafone?
Ik heb net de Network Check gedaan, maar daar kom je ook niet verder mee dan een storing aanmelden. Als ik dit doe, krijg ik na het verzenden een 'O jee' (404) melding te zien. Gaat lekker zo...
Megapaul wrote:
Serkan
Inmiddels heb ik al contact gehad met zowel Hollandsnieuwe als Vodafone.
Hollandsnieuwe kan niks doen aangezien Vodafone de provider is die is gestopt met signaalplus.
Het feit dat Hollandsnieuwe een 100% dochteronderneming is van Vodafone maakt voor het "gemak" niks uit. Je heb gewoon pech als klant en ook alle klanten die via mvno op het "kwalitatieve" Vodafone netwerk zitten.
Mijn moeder zou kunnen wifi bellen ware het niet dat de spraakkwaliteit niet goed is. Vodafone zegt heel simpel dan moet je bij je internet provider wezen.
Nou alles werkt prima met de wifi alleen het wifi bellen niet. Dus ook als Vodafone klant doet men niks om je te helpen. Een kansloze situatie naar mijn mening.
Serkan wrote:
John-B
Wat is je signaalsterkte? En heb je al geprobeerd een sms te versturen?
Wat betreft het formulier: ik heb het zojuist zelf ook even getest en hier werkt het wel. Wellicht ligt het aan je browser of de cookies. Kun je eens een andere browser testen?
John-B wrote:xGarfieldx wrote:xGarfieldx: Waarop gaan we dan precies wachten? Tot het ineens weer gaat werken???
Oke, we wachten het rustig af
John-B wrote:
xGarfieldx Nog even voor de volledigheid: voor het SMS probleem wordt nog geen enkele oplossing geboden.
Megapaul wrote:
Serkan ze kan VoWifi wel aanzetten alleen zij hoort ons goed alleen wij haar niet goed tijdens gesprekken een van herstart modem of toestel helpt niet.
Het zou voor Vodafone klanten een mooie optie zijn als het werkt. De Mvno klanten hebben simpelweg pech.
John-B wrote:Serkan wrote:Serkan: Ik heb geen signaal zonder SignaalPlus: nada, noppes, niets... Dus SMS verzenden kan ik proberen, maar zolang ik alleen maar zo'n rondje met een streep erdoor (geen service) zie op mijn scherm gaat dit echt niet lukken.
John-B
Wat is je signaalsterkte? En heb je al geprobeerd een sms te versturen?
Wat betreft het formulier: ik heb het zojuist zelf ook even getest en hier werkt het wel. Wellicht ligt het aan je browser of de cookies. Kun je eens een andere browser testen?
Hiervoor heb ik al zo vaak een melding bij Vodafone gemaakt (ben ik al 4 jaar geleden mee begonnen), dat ga ik niet weer opnieuw doen; daar wordt toch niets mee gedaan. Was ook geen probleem, zolang de SignaalPlus werkte....
Serkan wrote:Megapaul wrote:Megapaul Maar is ze klant van Vodafone of van hollandsnieuwe?
Serkan ze kan VoWifi wel aanzetten alleen zij hoort ons goed alleen wij haar niet goed tijdens gesprekken een van herstart modem of toestel helpt niet.
Het zou voor Vodafone klanten een mooie optie zijn als het werkt. De Mvno klanten hebben simpelweg pech.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.