Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Betaal je rekening via My Vodafone

Is de automatische incasso mislukt? Maak dan je rekening zelf naar ons over via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste pagina.

 

< Betaal mijn rekening in My Vodafone > 

 

  • Bij de rekening(en) die nog niet betaalt zijn, zie je een knop: Nu betalen.
  • Als je daarop klikt kom je in de betaalomgeving van iDEAL. 
  • Selecteer jouw bank
  • Volg de stappen om de betaling over te maken
  • Het geld staat binnen één werkdag op onze rekening
  • De betaalstatus in My Vodafone wordt automatisch bijgewerkt zodra het geld bij ons verwerkt is

< Inloggen op My Vodafone lukt niet > 

 

Het lukt nog steeds niet!
Lukt het overboeken via My Vodafone niet? Of heb je geen My Vodafone account maar wil je wel direct betalen? Maak het bedrag handmatig over naar de rekening van Vodafone: NL93INGB0007939833 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht. Vermeld je Vodafone klantnummer of het mobiele telefoonnummer dat hoort bij je abonnement in de omschrijving. 

 

Heb je een andere vraag over je rekening? Bekijk ook eens het topic Hoe is jouw rekening opgebouwd? Of plaats een reactie onder dit topic. 

5 Reacties
Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

 

heb meerdere malen gevraagd om de incasso datum te verzetten van de 16 naar de 26ste in de maand. Ik weet niet wat ik moet doen dat jullie dit oppakken maar ik word hier wel heel

moederloos. Lijkt me geen hogere wiskunde ? Medewerker gaf vorige maand aan dat het was geregeld en nu weer niet geregeld..! 

Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En de chat doet het ook niet in de app, gaat lekker zo!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Hester1985 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat het nog niet is gelukt. Maar hier via de community zal dit wel moeten lukken. Een medewerker van Vodafone is hier maandag weer en dan zal die contact met je opnemen. De chat werk waarschijnlijk wel maar je krijgt niet direct antwoord, de chat op de website is wel direct, mits er mensen aanwezig zijn om je te helpen. 

Hoe dan ook, je hebt het hier nu aangegeven en maandag helpt iemand van Vodafone je verder. Alvast een fijn weekend gewenst 👍

BMP

Meekijker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste, 

 

Ik heb een groot probleem betreft een rekening die schijnbaar niet betaald is, terwijl dit wel is gedaan. Ik ben een oud klant bij jullie, mijn contract liep rond mei af. Hier heb ik de laatste rekeningen betaald. Alleen de aller laatste is niet ontvangen en hierdoor ook een negatieve BKR registratie ontvangen. Terwijl de bedragen wel bij jullie zijn aangekomen. Ik heb bewijs gestuurd. Dit naar " betaalbewijs@vodafone.nl" ik heb hier de enige haast achter omdat het gewoon wel financieel flink tegenwerkt. Ik heb al diverse keren contact met de klantenservice en iedereen geeft aan dat ik naar het bovengenoemde adres moet mailen dat het wel is overgemaakt.

 

Dit is gedaan zodat de afdeling die de BKR kan verwijderen aan de slag kan. Zij geven aan dat eerste alle rekeningen dienen te zijn betaald. Wat terecht is, alleen zolang het niet bekend is dat het is betaald gaan zij er niks mee doen. 

 

Ik hoop dat ik de situatie duidelijk heb kunnen schetsen en mijn vraag is of er een enige manier om die afdeling van betaalbewijs te kunnen bereiken. Heb nog geen reactie of iets ontvangen is namelijk.

 

Voor klanten info neem gerust contact op!

 

 

Vriendelijke groeten, 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @BMP
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

De situatie is helemaal duidelijk geschetst! Het is altijd schrikken als een betaling niet correct is verwerkt en ten gevolge hiervan ook nog een negatieve registratie bij het BKR is geregistreerd. Meer dan logisch dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt zien, aangezien een negatieve BKR registratie zeker tegen kan werken. Het is van belang dat een onderzoek wordt ingesteld naar de betaling en deze vervolgens correct wordt bijgeboekt. Op basis daarvan kan de BKR registratie weer worden verwijderd. Dit zal logischerwijs in stappen moeten gebeuren. 

Ik begrijp dat je een afschrift van de betaling al hebt verstuurd naar betaalbewijs@vodafone.nl. Super. Het kan soms wel 10 werkdagen in beslag nemen voordat het in behandeling is genomen. Ik weet niet wanneer je het hebt toegestuurd en of hier al iets mee gedaan is, aangezien je geen gegevens in je Community profiel hebt staan. Helaas is dit niet iets wat ik voor je kan oplossen, omdat dit via een speciale afdeling gaat. Mocht de periode van 10 werkdagen al zijn verstreken dan het advies om een klacht in te dienen en het betaalbewijs toe te voegen. Je kunt via deze pagina een klacht indienen. Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic