Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Reacties
  • 213Oplossingen
  • 432Likes

Betaal je rekening via My Vodafone

Is de automatische incasso mislukt? Maak dan je rekening zelf naar ons over via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste pagina.

< Betaal mijn rekening in My Vodafone > 

• Bij de rekening(en) die nog niet betaalt zijn, zie je een knop: Nu betalen.
  • Als je daarop klikt kom je in de betaalomgeving van iDEAL. 
  • Selecteer jouw bank
  • Volg de stappen om de betaling over te maken
  • Het geld staat binnen één werkdag op onze rekening
  • De betaalstatus in My Vodafone wordt automatisch bijgewerkt zodra het geld bij ons verwerkt is

< Inloggen op My Vodafone lukt niet > 

Het lukt nog steeds niet!
Lukt het overboeken via My Vodafone niet? Of heb je geen My Vodafone account maar wil je wel direct betalen? Maak het bedrag handmatig over naar de rekening van Vodafone: NL93INGB0007939833 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht. Vermeld je Vodafone klantnummer of het mobiele telefoonnummer dat hoort bij je abonnement in de omschrijving. 

Heb je een andere vraag over je rekening? Bekijk ook eens het topic Hoe is jouw rekening opgebouwd? Of plaats een reactie onder dit topic. 

3 Reacties
Hester1985
Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

heb meerdere malen gevraagd om de incasso datum te verzetten van de 16 naar de 26ste in de maand. Ik weet niet wat ik moet doen dat jullie dit oppakken maar ik word hier wel heel

moederloos. Lijkt me geen hogere wiskunde ? Medewerker gaf vorige maand aan dat het was geregeld en nu weer niet geregeld..! 

Hester1985
Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En de chat doet het ook niet in de app, gaat lekker zo!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9171Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1991Likes

Hi @Hester1985 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat het nog niet is gelukt. Maar hier via de community zal dit wel moeten lukken. Een medewerker van Vodafone is hier maandag weer en dan zal die contact met je opnemen. De chat werk waarschijnlijk wel maar je krijgt niet direct antwoord, de chat op de website is wel direct, mits er mensen aanwezig zijn om je te helpen. 

Hoe dan ook, je hebt het hier nu aangegeven en maandag helpt iemand van Vodafone je verder. Alvast een fijn weekend gewenst 👍

Uitgelicht topic