My Vodafone: ik kan niet inloggen

Als je niet kunt inloggen op My Vodafone kan dat verschillende redenen hebben. In dit topic bespreken we de verschillende foutmeldingen en wat je hieraan kunt doen. 


Voor de zekerheid checken we eerst of het niet aan je cookies ligt. Soms helpt het om het geheugen van je browser (de cookies en tijdelijke internetbestanden) te wissen. Dit doe je in het instellingenmenu van je browser. Sluit dan je browser en probeer opnieuw. Is het probleem hiermee niet verholpen? Lees dan snel verder.

E-mailadres/gebruikersnaam wordt niet herkend
Je e-mailadres is altijd je gebruikersnaam. Als je e-mailadres niet herkend wordt, vraag dan bij ons aan met welk e-mailadres je account is gekoppeld. Hiervoor heb je je klantnummer nodig én je postcode en huisnummer. Je klantnummer vind je op je factuur en op je contract.

< E-mailadres opvragen >

Is zowel factuur als contract voor jou niet beschikbaar zonder My Vodafone? Dan moeten we je account resetten. Vul daarvoor je gegevens in bij je profiel en stuur ons even een berichtje onder dit topic met het verzoek voor een reset. 

Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem. We sturen je een e-mail om je wachtwoord te resetten. 

< Wachtwoord opvragen >

Let op: hiervoor heb je wel je gebruikersnaam nodig. Dus als je deze niet meer weet, is het verstandig om die eerst op te vragen. 

Ik ontvang de e-mails voor reset wachtwoord/gebruikersnaam niet
Check eerst even je spam-inbox. Soms komen onze e-mails daar terecht. Vind je de reset-mail daar ook niet? Dan kijken wij graag met je mee of de e-mail verzonden is naar het adres dat jij in gedachten had. Vul daarvoor ook weer de gegevens bij je profiel in en stuur ons een berichtje. Dan kunnen we meteen meekijken. 

E-mailadres/gebruikersnaam is al in gebruik
Deze foutmelding komt wel eens voor als klanten overstappen van prepaid naar abonnement. Hiervoor moet eerst het oude account verwijderd worden. Dat moeten wij voor je doen. Vul daarvoor ook je profiel goed aan met alle gegevens! Vervolgens ontvang je van ons een e-mail om een nieuw account aan te maken. 

Geen rollen beschikbaar
Alle informatie over deze foutmelding en hoe je die oplost, vind je in dit topic

Andere reden?
Is er een andere reden waarom het inloggen niet lukt? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. Dan kijken we met je mee. 
 

Sharon VF
Community Developer
Community Developer
  • 3516Reacties
  • 207Oplossingen
  • 415Likes