Zo werkt de Vodafone Community!
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...
Hoi als ik bij community support iets lees ,wil ik met het icoontje het antwoord openen , dit lukt dan niet .
Dan wil ik terug naar de vorige pagina , lukt ook niet , kan alleen met het x kruisje pagina stoppen .
Hierdoor kom je weer op de home pagina terecht , maar dat wil ik helemaal niet , ik wil terug naar vorige pagina .
Bij iedere andere site kan je met het blauwe pijltje terug , is hier niet aanwezig .
Waarom zitten die icoontjes dan bij support?
Hi @Beertje48
Hmm, hetgeen je aangeeft kan ik niet reproduceren zowel via de browser als mobiele weergave. Als ik bijvoorbeeld dit topic even als voorbeeld neem. Ik klik dan op onderstaande en kom dan terecht bij het bericht welke als oplossing is geselecteerd;
Via de browser kan ik via het pijltje terug en dan kom ik weer gewoon bij het betreffende topic en niet op de homepage.
Ook via mijn mobiele telefoon heb ik het met hetzelfde topic geprobeerd, maar ook daarbij is het niet te reproduceren. Via het blauwe pijltje (zie screenshot) kom ik weer bij de startpost van het topic. Het werkt hier dus as-designed en betreft geen bug.
Lekker duidelijk al die pagina’s over elkaar heen .
Ik ga stoppen reacties vallen mijn zwaar tegen .
Groeten Al
Ligt het niet aan je browser? Ik zie helemaal geen vreemde dingen of pagina's die over elkaar heen gaan. Het is juist eenvoudig om iets te kunnen plaatsen, of te lezen. En hoezo vallen de reacties zwaar tegen? Misschien iets meer duidelijkheid geven zodat men weet waar je het over hebt. Daarnaast zou je zelf ook eens een andere browser kunnen proberen. Zelf gebruik ik het liefst Safari maar dat lukt niet altijd, dan pak ik Firefox en dan gaat het wel goed. Misschien een tip om dat eens te proberen 🙂
Hallo ,
ik gebruik ook Safari en werkt prima , alleen wat ik lees over het aangeven van cijfers bij de app wat ook ander l leden zich afvragen wat betekent dat .
In eerste instantie denk je hè er staat een bericht voor mij ergens .
Maar dat ergens wordt slecht herkent in de app , zet het in een kopje waar je de berichten kan waarnemen .
Zie foto’s heel onduidelijke mededelingen .
Suggestie er kan veel verbeterd worden aan de site .
Ook de wolkjes duimpjes icoontjes etctra op het forum kan je niet activeren.
Ook heb ik gevraagd of ze bij de verslagen data kunnen plaatsen .
Kijken in de app, dat doe ik niet, het is makkelijker om te kijken via je browser (liefst op een computer). Maar dat 1tje bij het belletje kan je toch gewoon op klikken en dan krijg je te zien wat ze bedoelen (waar dat belletje voor is). En het openen van 3 tab bladen voor de community is ook niet nodig want alle tab bladen zullen dan mee gaan naar de pagina welke jij op het eerder blad ziet. Dus 3 tab bladen openen is echt niet nodig en maakt het nog lastig voor jezelf ook. Je zou het eventueel kunnen doen als je LOSSE tab bladen hebt geopend, dan wil hij het nog wel laten zien in 3 verschillende schermen.
Hoe bedoel je bij de verslagen data plaatsen? Kan je daarin iets duidelijk zijn.
Hallo er staat nu 3uur geleden ( tegen bericht ) zet er een datum bij .
3 uur geleden 30 januari of 5 juni , dan weet ik ook wanneer dat bericht was .
Dus suggestie DATA erbij.
Nou Nou zeg.... 3 uur geleden is dus vandaag 3 uur geleden. Als er gisteren een reactie was geweest dan staat daar reactie gisteren en als het afgelopen zaterdag er stond dan staat er reactie zaterdag. En zou er nu een reactie zijn gegeven, vorige week maandag, dan staat er een reactie een week geleden. Zo moeilijk is dat toch niet, het is even wennen misschien maar zo werkt nu eenmaal deze community. Net zoals die van Ziggo, daar werkt het net zo.
Toe maar toe maar , het is toch niet zo moeilijk om er een datum bij te zetten .
Als ik mijn mobiel niet een week gebruik staat er ook gisteren , VEEL en VEEL handiger om voor de duidelijkheid een datum er bij te zetten .
Ik wens je de komende week veel plezier , ik bedoel dit vanaf 18-12-2024
vr.gr. Al
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...