Hoi @xJBx,
Ik hoor van meerdere dat het mis gaat met de sms. Dit is voornamelijk bij toestellen van Apple.
Ik heb je topic even samengevoegd met het topic wat hierover gaat.
Ik maak hier graag een onderzoek voor aan.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen?
Kun je mij gelijk ook de volgende vragen beantwoorden:
Kun je alleen betaalde sms/ sms’jes vanuit bedrijven of gewone sms’jes niet ontvangen?
In welk toestel werkt het wel en welk toestel niet?
Gaat het om alleen sms ontvangen of ook versturen?
Welke smscentrale nummer heb je ingevuld?
Wat gebeurt er als je iMessage uit of aan zet?
Welke software heb je op het toestel staan?
Sinds wanneer ervaar je dit?
Staat er een blokkade in het toestel op Premium sms?
Heb je een blokkade op www.payinfo.nl?
Heb je voor mij voorbeelden waarop je deze sms'jes aanvraagt en ze niet aangekomen zijn (max 5 dagen oud)?