1
Vraag
2
Reacties
Bo06

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail van telefoon

Voorheen heb ik nooit problemen ondervonden met het verwijderen van mail van mijn iphone. Maar sinds ik een nieuwe iPhone heb worden de mails die ik daar van verwijder ook van mijn computer verwijderd en dit wil ik liever niet. Ik heb al geprobeerd of het wat uitmaakt of het vinkje staat bij 'prullenmand' 'op mijn iPhone' of op 'deleted' 'op de server', maar dit maakt geen verschil...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bo06
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Je bent in ieder geval al goed opzoek gegaan naar een mogelijke oorzaak. Ik vermoed dat je de e-mail op je nieuwe telefoon volgens IMAP hebt ingesteld. Met IMAP toont je telefoon de e-mails die op de server staan. Als je een e-mail verwijdert in je telefoon, wordt de e-mail gelijktijdig verwijderd van de server en is deze dus in jouw situatie ook verwijderd op de computer. Wanneer je dit niet wilt, dan kun je de e-mail het beste instellen met behulp van POP3. Zorg ervoor dat je dit doet op alle apparaten waarmee je de e-mail gebruikt. 

Ben je ook klant bij Ziggo?

Dat komt goed uit! Ziggo bied je de mogelijkheid om gebruik te maken van de Ziggo SMTP server voor de volgende email-adressen: @Ziggo.nl @quicknet.nl @home.nl @casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl. Deze service is gratis. Kijk op  (IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo voor meer informatie en een stappenplan ‘e-mail instellen’. 

 

Gebruik je een Outlook, Gmail of Yahoo-emailadres?

Dan kun je kosteloos gebruik maken van hun servers. Op POP-, IMAP- en SMTP-instellingen voor Outlook.com (microsoft.com) is meer informatie te vinden over het instellen hiervan.
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bo06
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Je bent in ieder geval al goed opzoek gegaan naar een mogelijke oorzaak. Ik vermoed dat je de e-mail op je nieuwe telefoon volgens IMAP hebt ingesteld. Met IMAP toont je telefoon de e-mails die op de server staan. Als je een e-mail verwijdert in je telefoon, wordt de e-mail gelijktijdig verwijderd van de server en is deze dus in jouw situatie ook verwijderd op de computer. Wanneer je dit niet wilt, dan kun je de e-mail het beste instellen met behulp van POP3. Zorg ervoor dat je dit doet op alle apparaten waarmee je de e-mail gebruikt. 

Ben je ook klant bij Ziggo?

Dat komt goed uit! Ziggo bied je de mogelijkheid om gebruik te maken van de Ziggo SMTP server voor de volgende email-adressen: @Ziggo.nl @quicknet.nl @home.nl @casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl. Deze service is gratis. Kijk op  (IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo voor meer informatie en een stappenplan ‘e-mail instellen’. 

 

Gebruik je een Outlook, Gmail of Yahoo-emailadres?

Dan kun je kosteloos gebruik maken van hun servers. Op POP-, IMAP- en SMTP-instellingen voor Outlook.com (microsoft.com) is meer informatie te vinden over het instellen hiervan.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic