1
Vraag
2
Reacties
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 199Posts
  • 13Oplossingen
  • 56Likes

eSim niet geactiveerd en werkend

Beste Vodafone,

Introductie naast de buren is niet nodig, maar ik zit met klein probleem, ik krijg de eSim die nu al ruim tijd ligt te liggen van me huisgenoot niet geactiveerd, Hij ging niet door in haar My Vodafone daar zat een foutmelding, komt dit door een verlenging, lijkt mij dat dat niks met activatie te maken heeft.

Ik zit nu met een eSim die niet werkt en gaat hij nog werken, omdat deze zolang al ligt wegens de omstandigheden met mij en mijn stabiliteit. Foto heb ik maar ik kan die niet uploaden wegens de gegeven.

Hoe te handelen, ik heb hier een Moderator voor nodig, sorry Energieboy ik had het je graag willen geven dit topic, dat weet jij ook wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Het is via een andere weg gelukt en kwamen enkele privéberichten toch wel aan 🙂 Toch wel handig dan dat je dan TEAM lid bent aan de Ziggokant. 

We hebben het probleem gevonden, deze eSIM staat bij ons als fysieke simkaart in aanvraag. Die kan ik niet aanpassen naar eSIM, daarom heb ik deze aanvraag verwijderd. Je kan nu een nieuwe eSIM aanvragen via de app of My Vodafone. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Hey @Dave! hulp staat hier vanzelfsprekend klaar! Beterschap! 

Een niet te activeren eSIM en al heel wat moeite verder lees ik zo, dat is niet zo mooi dat het niet lukt. Om welk mobiel nummer gaat dit precies? Deel deze via een privébericht of via de Persoonlijke informatie in je profiel. Daarnaast: welke melding is er in My Vodafone/Vodafone & Ziggo app? Dan gaan we aan de hand hiervan voor je aan de slag. 

Normaliter zou ik ook als extra advies geven: loop bij een van onze winkels binnen met de betreffende contracthouder en ID, want dan is het vaak zo opgelost 🙂 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 199Posts
  • 13Oplossingen
  • 56Likes

Jos ik kan je hier niet privé berichten, op de Ziggo Communtity wel als team lid, en ik kan ook niks aan me gegevens veranderen Khoros geeft een fout melding, enige is dat jij me PB stuurt hier of ik via de Gluren bij de Buren ik jou benader

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 199Posts
  • 13Oplossingen
  • 56Likes

@Jos ik kan niks sturen ik krijg een fout melding

Scherm­afbeelding 2024-11-13 om 15.59.27.png

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Het is via een andere weg gelukt en kwamen enkele privéberichten toch wel aan 🙂 Toch wel handig dan dat je dan TEAM lid bent aan de Ziggokant. 

We hebben het probleem gevonden, deze eSIM staat bij ons als fysieke simkaart in aanvraag. Die kan ik niet aanpassen naar eSIM, daarom heb ik deze aanvraag verwijderd. Je kan nu een nieuwe eSIM aanvragen via de app of My Vodafone. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 199Posts
  • 13Oplossingen
  • 56Likes

Dank je wel @Jos 

Sorry dat het even met een omweg moest, maar gelukkig toch goed gekomen. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 23Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

Mooie samenwerking zo! Daar is geheel geen sorry voor nodig, heel graag gedaan!

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 199Posts
  • 13Oplossingen
  • 56Likes

Daar zijn we Medewerker en Team lid voor hier niet daar wel 😉

Ik ga dit probleem met mailen wel even aankaarten, komt goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic