Hi allemaal!
Op basis van alle berichten hier zie ik een aantal foutmeldingen voorbij komen. Om het overzicht te bewaren ga ik deze meldingen hieronder even kort bij langs.
Foutmelding '06-nummer niet gevonden':
Uit de voorbeelden die zijn onderzocht is gebleken dat het grotendeels ligt aan de My Vodafone (gebruiker/rechten) instellingen. In deze voorbeelden werd gebruik gemaakt van een My Vodafone account dat niet de rechten heeft om bij het specifieke nummer OneNumber te bestellen. Het is dus van belang dat het My Vodafone account de rechten heeft om dit specifieke 06-nummer te beheren. Je kunt dit zelf controleren via My Vodafone > Profiel > Ga naar gebruikers. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer.
'Configureer je mobiele netwerk = greyed-out'.
Wanneer je deze foutmelding krijgt is het van belang dat je controleert of jouw toestel beschikt over iOs 17.1 en WatchOs 10.1. Herstart vervolgens zowel jouw toestel als Watch. Ook is het van belang dat je Apple Watch binnen de EU is gekocht. Is de Apple Watch buiten de Europese Unie gekocht? Deze werkt mogelijk niet omdat deze een andere frequentie gebruikt.
Heb je bovenstaande geprobeerd en verdwijnt de melding niet? Stuur mij dan een privébericht onder vermelding van de foutmelding en vermeld in jouw bericht jouw klantnummer en het mobiele nummer waarvoor je OneNumber wilt aanvragen. Als je mij een privébericht stuurt, dan zet je voorbeeld intern door voor onderzoek. Ik reageer dan niet op je reactie in dit topic en je ontvangt eveneens geen privébericht dat het voorbeeld is ontvangen en doorgezet.
VF.NL ondersteunt de Apple Watch niet
Hierbij geldt ongeveer hetzelfde als bij bovenstaande foutmelding. Wanneer je deze foutmelding krijgt is het van belang dat je controleert of jouw toestel beschikt over iOs 17.1 en WatchOs 10.1. Herstart vervolgens zowel jouw toestel als Watch. Ook is het van belang dat je Apple Watch binnen de EU is gekocht. Is de Apple Watch buiten de Europese Unie gekocht? Deze werkt mogelijk niet omdat deze een andere frequentie gebruikt.
Heb je bovenstaande geprobeerd en verdwijnt de melding niet? Stuur mij dan een privébericht onder vermelding van de foutmelding en vermeld in jouw bericht jouw klantnummer en het mobiele nummer waarvoor je OneNumber wilt aanvragen. Als je mij een privébericht stuurt, dan zet je voorbeeld intern door voor onderzoek. Ik reageer dan niet op je reactie in dit topic en je ontvangt eveneens geen privébericht dat het voorbeeld is ontvangen en doorgezet.