@Jrnholt jij kan hier 'off topic' nu wel van de toren blazen dat je dit topic graag exclusief wil voor tech support voor jullie Apple liefhebbers, maar ik herinner mij dat er hier eerder al over andere watches is gesproken en dat nieuwe topics met dezelfde klacht, namelijk geen ondersteuning voor LTE op watches, de kop zijn ingedrukt en er doorverwezen wordt naar dit heilige topic waar al een enorme geschiedenis is omtrent deze klacht en dat alleen hier moderator input is geweest (in minimale mate uiteraard).
Lijkt mij dus helemaal niet zo gek om ook hier lekker als Samsung gebruiker, terecht, te klagen over het gebrek aan ondersteuning voor een grote klantenkring en de onduidelijke communicatie hieromtrent.
En daarnaast, er is het nieuwe product topic, OneNumber, kun je ook prima je klachten kwijt voor als het niet goed werkt. Ik vind dat zelfs een betere plek 😉
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een elitair Apple topic wordt waar niet geklaagd mag worden over het feit dat ze een groot deel van de klanten vergeten zijn.