Hi @Jrnholt en @Egelantier Zouden jullie onderstaande checks en stappen uitvoeren? We horen de uitkomst graag!
- Beschikken je apparaten over de juiste software versie (iPhone iOS 17.1 en Watch OS 10.1)
- Gebruik je de EU-variant van de Apple Watch?
- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone
- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?
- Blijft het probleem alsnog spelen, deel dan in een privebericht de volgende gegevens: klantnummer, 06nummer, datum en tijd mislukt gesprek, iOS en watch OS versie.
@OK1 Geldt voor jou ook dat je dit ervaart zodra je telefoon uitstaat? Zo ja, wil je dan ook bovenstaande stappen uitvoeren?
@Fred1964! Ik heb wat aanvullende vragen. Klopt het dat het inmiddels wel gelukt is om One Number te bestellen? Heb je daarover van ons een SMS en e-mail ontvangen? Werkt de connectiviteit op je watch wel? Had je zowel je toestel als de watch al een herstart gegeven en op de watch gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn? Welke OS heb je nu op de watch? Is dat nog steeds 10.2 of heb je dit ook aangepast naar 10.1?