Hi @Miluna_77
Ik begrijp uit je bericht dat een winkel best een eindje weg is. Er is nog een manier om te zien of je het zelf kan oplossen. Soms kan het bij problemen met het verbinden om je netwerkinstellingen te resetten. Let alleen wel op, deze zal je wifi-verbindingen, bluetooth-verbindingen en VPN's, waarmee je ooit contact hebt gehad, wissen. Maar het wist ook je mobiele instellingen van je provider, en dat is wat je wil proberen om te zien of het dan is opgelost. Je netwerkinstellingen gaan dan terug naar de fabrieksinstellingen en is het probleem "meestel" opgelost. Als je het aandurft volg dan onderstaande stappen.
1. Open je instellingen app
2. Ga naar "Algemeen"
3. Scrol dan helemaal naar beneden en tik op "Zet over of stel iPhone opnieuw in"
4. Tik dan op "Stel opnieuw in"
5. Daarna tik je op "Herstel netwerkinstellingen" - tik niet op een andere link want hier wis je veel dingen!
6. Je toestel vraagt nu naar je toegangscode, tik deze in
7. Nu zal je iPhone alle netwerkgegevens van je iPhone wissen
Als je dat hebt gedaan zou je kunnen kijken of het probleem er nog altijd is of dat het is verdwenen. Je moet dan ook nog wel even opnieuw je Wifi-instellingen, Bluetooth-instellingen, en mocht je die gebruiken, VPN-instellingen opnieuw ingeven. Als er dan een probleem zou zijn met de instellingen dan is het nu opgelost (meestal). Werkt het dan nog niet, dan zou ik toch de moeite nemen om een half uurtje te rijden en langs een winkel te gaan. Misschien ligt het wel aan de hardware. Succes in ieder geval!