1
Vraag
2
Reacties
Pixelgirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor de Google Pixel 3?

Wanneer kunnen we bij Vodafone gebruik maken van LTE op smartwatch Google Pixel 3? Het zou dit jaar mogelijk worden, is mij een aantal maanden geleden gezegd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12318Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

HI @Pixelgirl 
Zoals op meer topics hier op de community is aangegeven, daar weten ze nog niets over te melden. Zodra het mogelijk is dan zal het gecommuniceerd worden. Wie je heeft laten weten dat het dit jaar nog komt, of mogelijk komt, weet ik niet, maar daar kan je dus niet aan vast houden. Voorlopig is er nog niets over bekent en moet je nog even geduldig wachten (ter info, apple gebruikers hebben bijna 1,5/2 jaar zitten wachten tot het mogelijk was bij Vodafone). Zodra ze meer weten dan zal Vodafone dit vanzelf communiceren. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12318Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

HI @Pixelgirl 
Zoals op meer topics hier op de community is aangegeven, daar weten ze nog niets over te melden. Zodra het mogelijk is dan zal het gecommuniceerd worden. Wie je heeft laten weten dat het dit jaar nog komt, of mogelijk komt, weet ik niet, maar daar kan je dus niet aan vast houden. Voorlopig is er nog niets over bekent en moet je nog even geduldig wachten (ter info, apple gebruikers hebben bijna 1,5/2 jaar zitten wachten tot het mogelijk was bij Vodafone). Zodra ze meer weten dan zal Vodafone dit vanzelf communiceren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic