1
Vraag
2
Reacties
ScoobyDoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is een Modelformulier voor ontbinding / herroeping

IMG_8334.gif

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een nieuw abonnement en toestel gekocht. De vorige was 2 weken geleden verdwenen met de post. Dit toestel is geblokkeerd. Bij het nieuwe abonnement kreeg ik een bijlage “ Modelformulier voor ontbinding of herroeping “ 

Ze konden bij Vodafone dat contract niet beëindigen.

klopt dit eigenlijk wel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoe bedoel je dat Vodafone je contract niet kan beëindigen? Ze willen dat je dit formulier invult en terug stuurt zodat ze je oude toestel, en oude contract, kunnen ontbinden en dan opnieuw een nieuw contract kunnen aanmaken. Lijkt me toch niet zo moeilijk en wanneer je dat hebt gedaan zal Vodafone dit toestel voor je deblokkeren. Waarschijnlijk is dit gewoon een veiligheid vanuit Vodafone, wanneer iemand dit toestel zou stelen dan hebben ze er niets aan (omdat je zegt dat deze met de post is verdwenen (de eerste)). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoe bedoel je dat Vodafone je contract niet kan beëindigen? Ze willen dat je dit formulier invult en terug stuurt zodat ze je oude toestel, en oude contract, kunnen ontbinden en dan opnieuw een nieuw contract kunnen aanmaken. Lijkt me toch niet zo moeilijk en wanneer je dat hebt gedaan zal Vodafone dit toestel voor je deblokkeren. Waarschijnlijk is dit gewoon een veiligheid vanuit Vodafone, wanneer iemand dit toestel zou stelen dan hebben ze er niets aan (omdat je zegt dat deze met de post is verdwenen (de eerste)). 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @ScoobyDoo en welkom op de Vodafone Community!

Dat is geen lekker begin wanneer het eerste toestel in de post verdwijnt. Stuur daarvoor inderdaad het herroepingsformulier naar ons terug.

Dan verwerken we de herroeping wanneer die binnen is!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic