1
Vraag
2
Reageer en help mee
Louise1970

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom hoort de beller geen ingesprektoon als ik in gesprek ben?

Als iemand mij belt terwijl ik in gesprek ben, krijgt deze een dode lijn in plaats van de ingesprektoon. Wat zou dit kunnen zijn?

5 Reacties 5
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 50Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

@Louise1970 dat is natuurlijk super onhandig, fijn dat je je vraag deelt op onze Vodafone Community, welkom! Kan het zijn dat je de optie "wisselgesprek" hebt uitgeschakeld? Je kunt dit als volgt inschakelen: 

1. Ga naar "instellingen"op je telefoon 
2. Ga naar "Apps"
3. Klik op het telefoon icoontje en daarna rechtsboven op de puntjes
4. klik op "oproepinstellingen" en dan op "aanvullende services"of "overige instellingen", hier kun je de optie wisselgesprek aanzetten. 

Kom je er niet uit of is er toch iets anders aan de hand, laat het ons weten! 

Louise1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wisselgesprek is uit, juist omdat ik wil dat mensen horen dat ik in gesprek ben .

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Check, dat klinkt ook wel logisch, anders zou jij in tijdens je gesprek ook wel een melding hebben gekregen van een inkomend gesprek. 

Heb je dit op beide nummers op je abonnement? We hebben geen bekende meldingen hierover namelijk en zie ik op de instellingen op beide nummers ook geen enkele afwijkingen terug. 

Louise1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja allebei de nummers hebben het. Over en weer weten we het van oh geen toon dan is het vast in gesprek, maar andere mensen die ons bellen beginnen er regelmatig over.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 12Oplossingen
  • 15Likes

Excuus dat je zo lang moest wachten op een reactie @Louise1970 

Ik was de afgelopen dagen op onderzoek en kom eigenlijk tot de conclusie dat beide telefoonnummers niet goed zijn aangemeld op het netwerk.

 

Wil je hiervoor eens een netwerk switch uitvoeren?
Dat doe je zo:

Instellingen --> mobiel netwerk--> netwerkselectie --> automatisch uitvinken --> verbinding maken met een ander netwerk dan Vodafone NL tot je een foutmelding krijgt --> juiste netwerk selecteren (Vodafone NL) --> automatisch aanzetten. Je toestel even herstarten.

Laat je weten of het daarmee is opgelost?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic