1
Vraag
2
Reacties
Richard402

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarom heeft mijn iWatch Ultra 2 geen verbinding met het mobiele netwerk?

  • Ik heb een Iwatch Ultra 2.  Al geruime tijd heeft mijn Watch geen verbinding met mobile netwerk. 
    heeft iemand Misch ook ervaring met dit probleem. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richard402
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gdm. 
Ik ben gistermorgen naar de vodafonewinkel gegaan. In emmeloord.  Daar hebben ze mij heel goed geholpen. De dame iscgaan bellen met interne technische dienst van Vodafone. En door mijn huidige sim af te sluiten. En opnieuw weer aan te vragen en te activeren is het uiteindelijk toch gelukt.  

m vr gr richard ras 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Richard, wat irritant dat je iWatch Ultra 2 de verbinding kwijt is geraakt met het netwerk. Zo mis je wel het gebruik van diverse functies.
 

Controleer of je smartphone en de iWatch wel goed met elkaar verbonden zijn. Wanneer deze koppeling niet goed is, kan dit probleem zich voordoen.


Op de suppport pagina van Apple kwam ik deze tips tegen. Heb je deze tips al gevolgd? 

Lukt het daarna nog steeds niet? Dan zou je ervoor kunnen kiezen om deze iWatch opnieuw te installeren
 

Richard402
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gdm. 
Ik ben gistermorgen naar de vodafonewinkel gegaan. In emmeloord.  Daar hebben ze mij heel goed geholpen. De dame iscgaan bellen met interne technische dienst van Vodafone. En door mijn huidige sim af te sluiten. En opnieuw weer aan te vragen en te activeren is het uiteindelijk toch gelukt.  

m vr gr richard ras 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic