1
Vraag
2
Reacties
gauke

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft foutmelding 06-nummer niet gekoppeld

Eerder had ik dit topic gestart en gesloten: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-geeft-foutmelding-06-nummer-niet-gekoppeld/m-p/22...

 

Echter zie ik nu dat wij volgens mij wel degelijk kleinzakelijk zijn op basis van dit forumbericht: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-activatie-geeft-melding-Geen-06-nummer-gevonden/t...

 

Ons portaal ziet er namelijk precies zo uit als het 2e kleinzakelijk screenshot:

Screenshot 2024-10-08 at 12.05.53.png

 

Nu is het wel zo dat we veel nummers hebben gekregen door de jaren heen, maar dus nog steeds kleinzakelijk is. Zou het daarom kunnen zijn dat er alsnog iets goed gezet moet worden in onze account om het mogelijk te maken? ALs ik onze beheerderslogin gebruik, moet ik namelijk eerst 1 van de 3 klantnummers kiezen. Dit wordt gemeld:

 

Screenshot 2024-10-08 at 12.08.25.png

 

Alleen het derde klantnummer bevat 'iets'. De rest geeft een melding dat er iets niet goed ging. Dus mogelijk moet er iets samengevoegd worden? Mogelijk dat ik inlog met onze account en die activatie-dinges dan terecht komt in klantnummer-1, waar ook echt geen nummers inzitten. Die zitten namelijk in de derde...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3572Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @gauke 

Hmm, wat vreemd omdat ook zakelijk aangaf dat er sprake is van een MKB abonnement. Ik heb nogmaals een kijkje genomen en je hebt dus 2 accounts (1 met je normale e-maildres en het beheerdersaccount). Als ik vanuit het beheerdersaccount ga naar het actieve klantnummer, dan zie ik daar meerdere profielen/gebruikers. Dit heb ik nu kunnen samenvoegen tot 1. Zou je nu nogmaals OneNumber willen proberen te bestellen? Van belang is dat je dit doet met het beheerderaccount (administratie@******.nl). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3572Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @gauke 

Hmm, wat vreemd omdat ook zakelijk aangaf dat er sprake is van een MKB abonnement. Ik heb nogmaals een kijkje genomen en je hebt dus 2 accounts (1 met je normale e-maildres en het beheerdersaccount). Als ik vanuit het beheerdersaccount ga naar het actieve klantnummer, dan zie ik daar meerdere profielen/gebruikers. Dit heb ik nu kunnen samenvoegen tot 1. Zou je nu nogmaals OneNumber willen proberen te bestellen? Van belang is dat je dit doet met het beheerderaccount (administratie@******.nl). 

gauke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat support aannam dat het mkb was op basis van het aantal aansluitingen.

 

Dankzij jou opruimactie werkt het nu wel. OneNumber is inmiddels actief, heel erg bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3572Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Aaah, super fijn om te lezen dat het is gelukt @gauke! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic