1
Vraag
2
Reacties
Sylviaaarts

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet, afsluiten met onvriendelijke goodbye

Kan mijn voicemail niet instellen en beller krijgen een onvriendelijke goodbye te horen. Als ik voicemail wil instellen krijg ik de melding “service niet beschikbaar”. Hoe kan ik dit oplossen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Sylviaaarts, welkom hier!

Logisch dat je graag een oplossing wilt zodat je gebruik jouw voicemail kan instellen en hier gebruik van maken. Ik vermoed dat bij jouw abonnement de voicemail niet staat ingeschakeld zoals ik gisteren ook tegenkwam in dit topic. 

Ik zag dat je jouw Community profiel had ingevuld met jouw gegevens, waardoor ik een kijkje achter de schermen kon nemen. Je maakt gebruik van een zakelijk abonnement. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om bij een zakelijk abonnement instellingen aan te passen. Ik moet je dan ook vragen om even contact op te nemen met Vodafone Business

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Sylviaaarts, welkom hier!

Logisch dat je graag een oplossing wilt zodat je gebruik jouw voicemail kan instellen en hier gebruik van maken. Ik vermoed dat bij jouw abonnement de voicemail niet staat ingeschakeld zoals ik gisteren ook tegenkwam in dit topic. 

Ik zag dat je jouw Community profiel had ingevuld met jouw gegevens, waardoor ik een kijkje achter de schermen kon nemen. Je maakt gebruik van een zakelijk abonnement. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om bij een zakelijk abonnement instellingen aan te passen. Ik moet je dan ook vragen om even contact op te nemen met Vodafone Business

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic