1
Vraag
2
Reacties
Maxine

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail werkt niet - melding 'goodbye'

Beste,

Wanneer ik mijn voicemail wil inschakelen, krijg ik alleen goodbye te horen. Ook mensen die mij bellen krijgen goodbye te horen wanneer ik er wordt overgeschakeld naar de voicemail. Hoe krijg ik mijn voicemail weer ingesteld?

Groet,

Maxine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Maxine
Super bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens! Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Maxine, welkom hier!

Wat onhandig dat je alleen ''goodbye'' krijgt te horen als je jouw voicemail wilt instellen. Dat schiet natuurlijk niet op. Ik vermoed dat je belt naar 12331 om de voicemail in te schakelen. Dat klopt? Je dient deze namelijk eerst via 12331 aan te zetten voordat je via 1233 jouw welkomstboodschap kunt instellen en vervolgens berichten kunt afluisteren. 

Mocht je het op een andere wijze hebt proberen in te stellen dan wil ik je eens vragen om het via deze weg te proberen. Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Wil je jouw Community profiel dan ook aanvullen met je persoonlijke gegevens, zodat ik een kijkje achter de schermen kan nemen?

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad 12331 gebeld, daar krijg ik de goodbye melding te horen.

Ik heb nu mijn persoonlijke gegevens ook aangevuld. Hopelijk kun je mij verder helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Maxine
Super bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens! Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank Cecilia, het is gelukt!

Groetjes, Maxine

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Maxine, welkom hier!

Wat onhandig dat je alleen ''goodbye'' krijgt te horen als je jouw voicemail wilt instellen. Dat schiet natuurlijk niet op. Ik vermoed dat je belt naar 12331 om de voicemail in te schakelen. Dat klopt? Je dient deze namelijk eerst via 12331 aan te zetten voordat je via 1233 jouw welkomstboodschap kunt instellen en vervolgens berichten kunt afluisteren. 

Mocht je het op een andere wijze hebt proberen in te stellen dan wil ik je eens vragen om het via deze weg te proberen. Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Wil je jouw Community profiel dan ook aanvullen met je persoonlijke gegevens, zodat ik een kijkje achter de schermen kan nemen?

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad 12331 gebeld, daar krijg ik de goodbye melding te horen.

Ik heb nu mijn persoonlijke gegevens ook aangevuld. Hopelijk kun je mij verder helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1481Posts
  • 425Oplossingen
  • 536Likes

Hi @Maxine

Maxine
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank Cecilia, het is gelukt!

Groetjes, Maxine

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic