1
Vraag
2
Reacties
Oeggoe99

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voicemail geeft melding 'You are not registered to Vodafone (of Vodafone Voicemail)'

Mijn voicemail doet het niet. Wanneer ik probeer te bellen naar mijn voicemail krijg ik een bandje met:’ You are not registered to Vodafone (of Vodafone voicemail).  

zijn er ook andere die dit hadden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 50Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Hey @Oeggoe99 sorry dat je hebt moeten wachten op een reactie! Ik begrijp dat het best lastig is als het maar niet wil lukken om je voicemail in te stellen. We waren je niet vergeten hoor maar juist aan het kijken wat er aan de hand kan zijn waardoor het maar niet wil lukken met de voicemail. De reden daarvan is is dat er op dit moment een order open staat. Zodra deze order is doorgelopen, en dat zal zijn op 7-12-2024, kan de voicemail worden ingeschakeld. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Hi @Oeggoe99 
Even contact opnemen met Vodafone via X (twitter) of Facebook. Dan kunnen ze je helpen door je voicemail te resetten. Anders morgen contact opnemen met de klantenservice of hier even wachten tot ze je kunnen helpen, vanaf maandag zijn ze weer online (mensen van Vodafone). 

Oeggoe99
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of hierbij kan helpen?😅

Oeggoe99
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy 

 

Ik dacht, ik laat het hier wel wachten maar nog steeds geen reactie van niemand😥

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 50Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Hey @Oeggoe99 sorry dat je hebt moeten wachten op een reactie! Ik begrijp dat het best lastig is als het maar niet wil lukken om je voicemail in te stellen. We waren je niet vergeten hoor maar juist aan het kijken wat er aan de hand kan zijn waardoor het maar niet wil lukken met de voicemail. De reden daarvan is is dat er op dit moment een order open staat. Zodra deze order is doorgelopen, en dat zal zijn op 7-12-2024, kan de voicemail worden ingeschakeld. 

Oeggoe99
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ah zo, het heeft te maken met mijn verlenging…  En ik maar stressen dat er iets verkeerd is gegaan😂😂. Nou bedankt voor het kijken!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Oh jee, wat is dat nu toch @Judith 
Wat bedoel je eigenlijk met een openstaande order? Dat de klant over stapt naar een nieuw abonnement en dat nu al heeft aangevraagd en daarom tot die zijn geen voicemail kan gebruiken? Als dat het geval is dan is het toch wel erg vreemd dat je al die tijd geen voicemail hebt. Maar misschien begrijp ik hem niet helemaal en wil je het iets duidelijker uitleggen? 

Dit ook voor mensen die in de toekomst met deze vraag in hun maag zitten 😉

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 50Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Je hebt helemaal niets verkeerd gedaan @Oeggoe99 dus stressen is onnodig en sorry dat je hierdoor wellicht stress hebt ondervonden!  Ik zal je op verzoek van @Energieboy nog wat extra uitleg geven over het begrip "openstaande order" ook al geef je zelf al aan dat er een verlenging van je abonnement in het verschiet ligt. Een verlenging van het abonnement met een ingangsdatum in de toekomst is een order ( bestelling ) , die op dit moment het doorvoeren van een nieuwe order ( het activeren van de voicemail wordt ook gezien als een order ) in de weg staat. Dus wanneer het nieuwe abonnement in gaat, gaat het lukken de voicemail in te schakelen. Heb je bij het inschakelen van de voicemail op of na 07-12-2024 hulp nodig, laat het ons weten en heb je andere vragen dan ben je natuurlijk ook altijd welkom! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Bedankt voor de uitleg @Judith 
Ik zal deze goed onthouden, mocht er nog eens iemand vraag naar hebben. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic