1
Vraag
2
Reacties
K. Stok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail activeren geeft melding 'goodbye'.

Goedemorgen, ik kan mijn voicemail niet aanzetten via zowel mijn telefoon als my Vodafone. Ik krijg de melding dat deze is uitgeschakeld en bellers horen alleen de melding ‘goodbye’ .

kunnen jullie dit voor mij oplossen zodat ik mijn voicemail weer kan instellen?

 

Vast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @K. Stok, welkom hier!

Met alle liefde help ik je om weer gebruik te kunnen maken van de voicemail. Je had jouw mobiele nummer al ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik gelijk spijkers met koppen kon slaan. De Voicemail stond niet ingeschakeld voor jouw mobiele nummer. Deze heb ik zojuist geactiveerd. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @K. Stok, welkom hier!

Met alle liefde help ik je om weer gebruik te kunnen maken van de voicemail. Je had jouw mobiele nummer al ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik gelijk spijkers met koppen kon slaan. De Voicemail stond niet ingeschakeld voor jouw mobiele nummer. Deze heb ik zojuist geactiveerd. Je mag je telefoon even opnieuw opstarten en vervolgens bellen naar 12331 om de voicemail aan te zetten en je boodschap in te spreken. De voicemail zal dan helemaal up and running zijn 🙂

K. Stok
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel erg bedankt het is gelukt!

 

fijne dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic