1
Vraag
2
Reacties
Suurbier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Visual voicemail 2022

Geachte lezer, 

zoals veelvuldig verzocht vraag ik mij af of er in 2022 de implementatie van visual voicemail op planning staat.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @Suurbier 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn. Maar zoals al meer malen is aangegeven door medewerkers van Vodafone, dat weten ze niet. Ze weten niet wat mensen in de hoge toren besluiten om in 2021 en/of 2022 te gaan doen. Pas wanneer daar zekerheid over is, en deze medewerkers hebben vernomen dat er iets komt, dan zullen ze dit melden. Voorlopig hoef je er geen rekening mee te houden dat deze optie komt. Misschien ook wel, maar nogmaals, dat is niet wat ze hier op de community weten. 

In ieder geval bedankt voor het warm houden en zou zeggen, blijf de community volgen, dan komt er vanzelf een antwoord 🙂
Fijne dag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @Suurbier 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn. Maar zoals al meer malen is aangegeven door medewerkers van Vodafone, dat weten ze niet. Ze weten niet wat mensen in de hoge toren besluiten om in 2021 en/of 2022 te gaan doen. Pas wanneer daar zekerheid over is, en deze medewerkers hebben vernomen dat er iets komt, dan zullen ze dit melden. Voorlopig hoef je er geen rekening mee te houden dat deze optie komt. Misschien ook wel, maar nogmaals, dat is niet wat ze hier op de community weten. 

In ieder geval bedankt voor het warm houden en zou zeggen, blijf de community volgen, dan komt er vanzelf een antwoord 🙂
Fijne dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic