1
Vraag
2
Reacties
LexusW

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Visual Voicemail in 2020

Beste,

Nieuw jaar, nieuwe kansen..

Is er al meer informatie over het implementeren van Visual Voicemail? Zoek de verschillen:

 

KPN

  • Advanced Mobile Location (AML)7
  • FaceTime via mobiel netwerk1
  • LTE
  • Persoonlijke hotspot2
  • Visual Voicemail
  • VoLTE
  • Bellen via wifi

T-Mobile

  • Advanced Mobile Location (AML)7
  • FaceTime via mobiel netwerk1
  • LTE
  • Persoonlijke hotspot2
  • Visual Voicemail
  • VoLTE5

Vodafone

  • Advanced Mobile Location (AML)7
  • FaceTime via mobiel netwerk1
  • LTE
  • Persoonlijke hotspot2
  • VoLTE
  • Bellen via wifi
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We begrijpen dat een optie als Visual Voicemail zeer gewenst is. We snappen ook dat er veel behoefte is aan duidelijkheid en communicatie. Vodafone probeert altijd zo transparant mogelijk te zijn. 

Op dit moment staat er geen uitrol van Visual Voicemail op de planning. 
Dergelijke verzoeken om onze diensten en services te verbeteren ontvangen wij graag en kaarten wij altijd intern aan. Heel erg dank dan ook voor jullie feedback.

Ik zal deze wens nogmaals intern gaan neerleggen. Op het moment dat wij iets intern aankaarten is het geen garantie dat het er gaat komen en zo ja, per wanneer. Ik kan dus geen beloftes maken. Zodra er nieuws is over dit onderwerp, delen wij dit. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @LexusW 
Het enige wat iedereen weet:
Vodafone heeft deze dienst niet “nog” niet. Ook de Vodafone medewerkers kunnen daar geen zinnig antwoord op geven. Eerlijk te zijn, ik verwacht dit niet bij Vodafone. Als we al een hele lange tijd wachten op de eSIM, verwacht ik nog minder van Visual Voicemail. 

Maar ja, wie weet komt er een Vodafone Community medewerker hier online en weet die er wel alles over te vertellen ???

LexusW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Goed verhaal Vodafone, lekker kort!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
LexusW wrote:

Goed verhaal Vodafone, lekker kort!

Ik werk niet bij Vodafone ?
Maar dit is wel wat Vodafone zegt. Sorry, zou het ook handig vinden als deze dienst te gebruiken is. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We begrijpen dat een optie als Visual Voicemail zeer gewenst is. We snappen ook dat er veel behoefte is aan duidelijkheid en communicatie. Vodafone probeert altijd zo transparant mogelijk te zijn. 

Op dit moment staat er geen uitrol van Visual Voicemail op de planning. 
Dergelijke verzoeken om onze diensten en services te verbeteren ontvangen wij graag en kaarten wij altijd intern aan. Heel erg dank dan ook voor jullie feedback.

Ik zal deze wens nogmaals intern gaan neerleggen. Op het moment dat wij iets intern aankaarten is het geen garantie dat het er gaat komen en zo ja, per wanneer. Ik kan dus geen beloftes maken. Zodra er nieuws is over dit onderwerp, delen wij dit. 

LexusW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Sharon, dat antwoord wisten we al, inmiddels zo een 7 jaar. Misschien kunnen we achterhalen of het op de planning staat en wanneer?

 

Onder het mom van “communicatie”...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
LexusW wrote:

Sharon, dat antwoord wisten we al, inmiddels zo een 7 jaar. Misschien kunnen we achterhalen of het op de planning staat en wanneer?

 

Onder het mom van “communicatie”...

Als ze bij Vodafone meer zouden weten dan krijg je toch elke keer te lezen:
Dat ze het niet weten en/of niet mogen communiceren

Dus meer info dan dit ga je denk ik toch niet krijgen. Hoe graag je het ook wilt horen en/of weten. Erom blijven vragen heeft denk ik, net zoals de communicatie over de eSIM, geen enkele zin. Maar dat is mijn mening natuurlijk   - Als jij er elke keer tijd voor hebt en blijft vragen, prima hoor 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic