1
Vraag
2
Reacties
Miertje40

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonabbo

Waarom valt mijn telefoon steeds uit ..

Ik moet steeds mijn WiFi op mijn telefoon uit doen , om weer te kunnen bellen ..

Als hij uit is kan ik ook niet gebeld worden .

Dit is behoorlijk lastig .. 

 

Groetjes miertje40 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miertje40 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een goede vraag. Ik neem aan dat je begrijpt dat dit zo op de community niet iets is waar mensen een antwoord op hebben. Het kan namelijk van alles zijn waarom je toestel elke keer uitvalt. 

Het beste wat je kan doen is met je toestel langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze even willen kijken wat het kan zijn. Misschien moet het toestel opgestuurd worden? 

Bekijk hier of er een winkel in de buurt is en ga daar even langs. Dat is echt een stuk makkelijker dan hier alleen melden dat die uitvalt en wat nu 😉. Logisch dat als die uit is dat je niet gebeld kan worden ☺️. Succes en denk dat de winkel er wel raad mee weet. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Miertje40,
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op als je niet bereikbaar bent! Ik lees dat @Energieboy je door heeft verwezen naar de winkel. Ben je inmiddels langs een van onze winkels geweest? Het kan verschillende oorzaken hebben waarom de verbinding telkens wegvalt. Denk hierbij aan de simkaart, een instelling, software of hardware van het toestel, het netwerk etc. Wat voor een toestel heb je en heb je bellen over Wifi aan staan? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miertje40 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een goede vraag. Ik neem aan dat je begrijpt dat dit zo op de community niet iets is waar mensen een antwoord op hebben. Het kan namelijk van alles zijn waarom je toestel elke keer uitvalt. 

Het beste wat je kan doen is met je toestel langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze even willen kijken wat het kan zijn. Misschien moet het toestel opgestuurd worden? 

Bekijk hier of er een winkel in de buurt is en ga daar even langs. Dat is echt een stuk makkelijker dan hier alleen melden dat die uitvalt en wat nu 😉. Logisch dat als die uit is dat je niet gebeld kan worden ☺️. Succes en denk dat de winkel er wel raad mee weet. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Miertje40,
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op als je niet bereikbaar bent! Ik lees dat @Energieboy je door heeft verwezen naar de winkel. Ben je inmiddels langs een van onze winkels geweest? Het kan verschillende oorzaken hebben waarom de verbinding telkens wegvalt. Denk hierbij aan de simkaart, een instelling, software of hardware van het toestel, het netwerk etc. Wat voor een toestel heb je en heb je bellen over Wifi aan staan? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ben je er inmiddels achter waarom het toestel telkens uitvalt en heb je het kunnen oplossen @Miertje40?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic