1
Vraag
2
Reacties
Wout.k

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing

Daar gaan we weer... Vodafone krijg toch een keer je servers op orde. Dit is echt niet normaal meer. Elke maand een storing waar heel nederland mee zit. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig had ik nog een andere verbinding tere beschikking waarmee ik naar de helpdesk op Twitter kon. Een medewerker heeft een reset gegeven waardoor na drie uur bellen en internet hersteld was. Wel de derde storing in korte tijd. Zelf handmatig netwerk instellen/opstarten had niets opgeleverd. Dit kan dus vandaag weer gebeuren?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf 17. 30 geen mobiel internet. Derde storing in een maand tijd!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee dat klinkt niet goed @Wout.k en @Swedenborg. Gelukkig is er geen landelijke storing en liggen er geen servers uit 🙂 
Wat er wel aan de hand is bij jullie? Dat durf ik zo niet te zeggen. Kunnen jullie aangeven wat jullie precies ervaren betreft het netwerk? 

Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig had ik nog een andere verbinding tere beschikking waarmee ik naar de helpdesk op Twitter kon. Een medewerker heeft een reset gegeven waardoor na drie uur bellen en internet hersteld was. Wel de derde storing in korte tijd. Zelf handmatig netwerk instellen/opstarten had niets opgeleverd. Dit kan dus vandaag weer gebeuren?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik vermoed dat de aanmelding op het netwerk verouderd was waardoor een nieuwe aanmelding nodig is @Swedenborg. Dit kun je zelf ook vaak doen door het toestel even een aantal minuten uit- en aan te zetten of door een ander netwerk te selecteren en daarna het toestel terug te zetten op het Vodafone netwerk.

Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat opnieuw opstarten en aanmelden op het Vodafone netwerk heb ik dus meermaals gedaan, zoals ik hier boven schrijf. Aanmelden op een ander netwerk kan niet want dat laat de simkaart niet toe. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt, dan krijg je een foutmelding. Maar als je dan terug gaat naar het Vodafone netwerk, komt er alsnog een nieuwe aanmelding. Mocht dat niet lukken, dan kunnen wij dit handmatig ook voor je doen @Swedenborg

Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat zelf opnieuw aanmelden hielp dus niet. Als je geen andere verbinding ter beschikking hebt lukt contact zoeken met Vodafone helpdesk ook niet...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic