1
Vraag
2
Reacties
MaartenRoos

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alle inkomende gesprekken zijn anoniem

Beste,

 

sinds ik mijn telefoon heb afgekocht en only sim betaal (heb geen andere sim gekregen) zie ik niet meer wie mij belt. Heb al telefonisch contact gehad, maar die melden dat er aan jullie kant alles goed stond.

 

Ik heb niks veranderd en zou ook niet weten hoe ik op mijn toestel kan instellen om alles anoniem te zien (lijkt me ook geen handige optie 🙂 

 

Ik las net dat jullie iets kunnen resetten?

 

Ik hoor/lees graag, want het is behoorlijk vervelend 😉

 

Gr. Maarten Roos

 

mijn nummer staat in de profiel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@MaartenRoos dankjewel voor de gegevens! Ik heb het een en ander gevontroleerd in onze systemen. Gelukkig staat hier alles correct. Ik heb gelijk een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder incident 10710529. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit ook terugkoppelen naar je 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MaarenRoos,
Welkom op de community van Vodafone. Ai, ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als iedereen die belt als anoniem binnen komt. Ik help je graag hiermee verder. 

 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@MaartenRoos dankjewel voor de gegevens! Ik heb het een en ander gevontroleerd in onze systemen. Gelukkig staat hier alles correct. Ik heb gelijk een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder incident 10710529. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit ook terugkoppelen naar je 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de oplossing is en ook wel nieuwsgierig naar welk toestel de gebruiker heeft. Want als dit nog eens gebeurd dan is het wel fijn om te weten wat de oplossing is 🙂

MaartenRoos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

* Bijlage verwijderd door moderator Steven

 zie bijlage


 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb de bijlage verwijderd @MaartenRoos. Je poste in het openbaar de gegevens over je toestel (iMEI etc). In verband met jouw privacy heb ik deze verwijderd.
Mocht je iets willen sturen met gegevens (zoals de nummers, datum en tijdstippen waarbij je dit ervaart, doe dit via een privebericht naar mij toe. 

MaartenRoos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oeps sorry en bedankt.

MaartenRoos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Volgens mij werkt het weer 👍🏻 gebeld door dochter en zag dat zei het was.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oh top, wat fijn om te horen @MaartenRoos. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic