1
Vraag
2
Reacties
sbroekhuizen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte dekking op adres en omgeving.

Goedendag,

De dekking op mijn adres en omgeving is al jaren niet de beste (Lees: Ook bij andere providers zoals bv. T-Mobile is de dekking hier zeer slecht).

Op het screenshot van de dekkingskaart (hieronder weergegeven) is duidelijk te zien dat er ook daadwerkelijk geen dekking is.

Het gaat hierbij om het noord-oostelijke punt van Heemskerk en Uitgeest, maar ook om het grote lege stuk ten oosten van Heemskerk.

 

msedge_EO4qyzIxbj.png

Ik heb al vaker contact gehad met Vodafone en er is destijds verbetering beloofd maar helaas na vele jaren is het nog steeds niet geoptimaliseerd. Netwerkcheck biedt geen resultaat.

 

Kan dit opnieuw onder de aandacht worden gebracht?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je geen goed bereik hebt, of helemaal niet. Op de website, waar je deze controle hebt gedaan, kan je ook een melding maken dat je slecht bereik hebt. Een speciale afdeling neemt het dan in behandeling en die koppelen het dan aan je terug. Dat is de meest beste manier om je melding door te geven. 

Dit is de pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml (onder de kaart, in het groene gedeelte kan je een melding maken!)

Netwerk checken of storing melden

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je geen goed bereik hebt, of helemaal niet. Op de website, waar je deze controle hebt gedaan, kan je ook een melding maken dat je slecht bereik hebt. Een speciale afdeling neemt het dan in behandeling en die koppelen het dan aan je terug. Dat is de meest beste manier om je melding door te geven. 

Dit is de pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml (onder de kaart, in het groene gedeelte kan je een melding maken!)

Netwerk checken of storing melden

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

sbroekhuizen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy 

Bedankt voor de tip!

Ik heb het ingevuld, hopelijk over 5 dagen meer informatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic