1
Vraag
2
Reageer en help mee
TjerkBos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMSjes komen niet (of heel veel later) binnen...

SMSjes komen niet (of heel veel later) binnen...

Het versturen lukt wel.

Zelf bellen en/of gebeld worden lukt ook.

En, de simkaart in een andere telefoon stoppen verandert de kwestie niet.

Uitgelicht
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Reacties
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ervaar je de vertraagde SMS'jes alleen bij nummers van bedrijven of ook bij 06-nummers @TjerkBos
Mocht het alleen bij bedrijven zoals Paypal zijn, dan mag je hiervoor contact opnemen met hun. Zij dienen dit bij hun provider aan te kaarten. 
Gebeurt het ook bij 06-nummers, dan mag je een nieuwe simkaart halen in een van onze winkels. Neem hiervoor een geldig ID bewijs mee. De simkaart wordt dan gelijk geactiveerd.

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @TjerkBos. Welkom hier!

Wat een vreemde zaak. Je hebt al veel dingen getest. Top dat je dit gedaan hebt en meteen meeneemt in het verhaal! 
Waar ik nog benieuwd naar ben; hoe lang speelt dit? En heb je het op verschillende locaties? 

TjerkBos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hai,

Ik heb het eigenlijk nooit gemerkt dat het niet goed gaat tot ik van de week een paar keer telefonisch in contact kwam met de klantenservice die mij dan vervolgens een smsje stuurde met een code in verband met abonnement gegevens, maar ik kreeg de smsjes vervolgens niet.

En toen gisteravond, ik moest inloggen met DigiD waar ik vervolgens een smsje van moest krijgen om te verifieren, maar ook die kreeg ik niet, ja vele uren later pas, vannacht.

Vervolgens gisteren smsjes naar mezelf gestuurd, die vervolgens veel later bij me terug kwamen etc. Ook vandaag alweer geprobeerd,... ook naar mijn partner, maar het blijft hetzelfde raar.

Ik las ergens; oplossing kan zijn simkaart resetten vanuit Vodafone ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ervaar je de vertraagde SMS'jes alleen bij nummers van bedrijven of ook bij 06-nummers @TjerkBos
Mocht het alleen bij bedrijven zoals Paypal zijn, dan mag je hiervoor contact opnemen met hun. Zij dienen dit bij hun provider aan te kaarten. 
Gebeurt het ook bij 06-nummers, dan mag je een nieuwe simkaart halen in een van onze winkels. Neem hiervoor een geldig ID bewijs mee. De simkaart wordt dan gelijk geactiveerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic