Marcelzev
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone account met Ziggo Account

Beste Vodafone

Ik zou graag mijn Vodafone account willen loskoppelen van mijn Ziggo account

Ik kom in beide accounts niet meer in en wachtwoord opvragen werkt niet omdat allemaal conflicten oplevert 

Wat een vreemd systeem

 

 

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @Marcelzev

Top dat je de aanvullende gegevens hebt doorgestuurd aan mijn collega @Steven. Bij deze heb ik het My Vodafone account voor je verwijderd. Je kunt nu een nieuw account registeren voor My Vodafone. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan waar nu Mijn Ziggo mee is gekoppeld (hotmail e-mailadres). Je hebt dan weer twee separate accounts 🙂

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9289Posts
  • 2940Oplossingen
  • 2055Likes

Hoi @Marcelzev 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @Marcelzev
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Uiteraard heb ik hier wat extra gegevens voor nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie? 
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een nieuw bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje hopelijk snel tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan! 🙂

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11215Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2101Likes

Hoi @Marcelzev,
Dankjewel voor de gegevens die je gestuurd hebt aan mijn collega @Cecilia. Helaas kloppen de gegevens niet helemaal. Heb je de juiste laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer nog voor mij? Dit mag je uiteraard via een privebericht sturen aan mijn collega of aan mij. Ik hoor graag van je! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @Marcelzev

Top dat je de aanvullende gegevens hebt doorgestuurd aan mijn collega @Steven. Bij deze heb ik het My Vodafone account voor je verwijderd. Je kunt nu een nieuw account registeren voor My Vodafone. Let op dat je dit doet met een ander e-mailadres dan waar nu Mijn Ziggo mee is gekoppeld (hotmail e-mailadres). Je hebt dan weer twee separate accounts 🙂

 

Bekijk in context

Uitgelicht topic