Hoi @Damaru27
Welkom bij de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt maar zolang deze mensen je bellen, en jij niet zelf deze terug belt, dan is er niets aan de hand. Waarschijnlijk een nieuwe manier van phishing of wat daarop lijkt. Dat je niet meer terug gebeld bent zou kunnen zijn dat het systeem, dat automatisch zomaar nummer belt (dus een eigen combinatie maakt), denk dat het nummer niet in gebruik is of merkt dat ze er toch niet doorheen komen en laten het dan gaan. Voor hun zijn daar ook kosten aan om te bellen en als er geen winst te halen is, gaan ze door naar een ander nummer.
Ik ken het nog niet, ook niet eerder vernomen. Gewoon niet opnemen, lekker laten gaan. Behalve als je een liefje hebt natuurlijk, die moet je dan wel te vriend houden
Sorry, voor mijn laatste zin, maar ik relativeer het altijd liever aan de leuke kant dan aan de sombere kant. Nogmaals, zolang je zelf niets doet, nergens in trapt en niet opneemt, is er niets aan de hand, tenminste daar ga ik vanuit. Dat is vaak zo met phishing, pas als je zelf iets doet, dan gaat het mis.
In ieder geval alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst