Hoi Steven,
Ik ben destijds bij Vodafone Helftheuvel in 's-Hertogenbosch geweest om mijn abo af te sluiten. Ik had op dat moment nog geen nieuw toestel nodig, maar wel aangegeven over te willen stappen naar OnePlus. Ik kon deze dan eventueel ook later via jullie nog via mijn abo bestellen en toen is er aangegeven dat OnePlus geschikt was voor 5G.
Ik neem aan dat als jullie toestellen verkopen of cq via jullie kan toevoegen aan abo dat deze dan ook al getest zijn. Jullie verkopen momenteel de OnePLus Nord N10 via jullie webshop. Deze heeft 5G ondersteuning. Ik neem dan aan dat deze ook gebruik maakt van jullie 5G netwerk?
Verder staat er nog volgende op jullie website:
Vodafone 5G
Ons netwerk is er klaar voor. Ons 5G-netwerk is in vrijwel heel Nederland te gebruiken. Om het te gebruiken heb je 3 dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G. Dus met een 5G-toestel en een Red abonnement gebruik je automatisch 5G. Zonder 5G-toestel maak je natuurlijk gewoon gebruik van ons krachtige 4G netwerk.
Hierbij staat niks van een check of je toestel wel toegelaten is.