1
Vraag
2
Reacties
gauke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft foutmelding 06-nummer niet gekoppeld

Zoals de titel al doet vermoeden: ik kan niet OneNumber activeren, omdat ik de volgende melding krijg:

 

"Geen 06-nummer gevonden

Sorry, het lijkt erop dat er geen 06-nummer aan je account is gekoppeld. Als je een Vodafone 06-nummer hebt, voeg deze dan eerst toe aan je My Vodafone account."

 

Deze melding kreeg ik eerst met onze bedrijfs-administrator account. Na wat rondpluizen op het forum lijkt het erop, dat het niet handig is om dat te doen, omdat er dan meerdere nummers/profielen zijn o.i.d. Daarop heb ik een nieuwe account aangemaakt vanuit onze beheerdersaccount, puur voor mijn telefoon nummer. Vinkjes staan daar ook goed als beheerder. Die gegevens staan ook in mijn community profiel hier (voor een mod om te checken 🙂 ).

 

Ga ik echter met mijn nieuwe account proberen One Number te activeren, dan krijg ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik zie in my vodafone wel degelijk dat nummer netjes staan... Kunnen jullie mij helpen, mijn account fixen oid? 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gauke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Zojuist gebeld. Per ongelijk doorverbonden met Klein zakelijk en die kon zien dat we een klant zijn met meer dan 5 nummers, dus een MKB-klant. Daar is zoals jij zegt geen OneNumber voor, wat heel spijtig is en vreemd, want in de basis is het gewoon een e-sim... Voor nu kan dit topic dus op slot.

 

Oplossing voor mij zal zijn om ergens anders een e-sim te regelen voor m'n watch 😂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3374Posts
  • 1001Oplossingen
  • 1108Likes

Hi @gauke, welkom hier. 

Ik ben direct even met je mee gaan kijken, maar zo te zien betreft dit een grootzakelijke- of MKB aansluiting. In dat geval is OneNumber niet te bestellen, ook niet via het account wat je hebt aangemaakt met het e-mailadres in je profiel. Daar zijn namelijk ook helemaal geen profielen zichtbaar en kan je die ook niet aanmaken. Je geeft ook aan dat je eerst een ander account had met een bedrijfs-administrator account. Wil je dit account eens vermelden in je profiel? Dan neem ik daar ook even een kijkje op om mijn vermoeden te bevestigen. 

gauke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het controleren. Ik heb het beheerdersaccount vermeld in het veld: Persoonlijke opmerkingen

 

Is er dan helemaal geen mogelijkheid om met dit nummer een esim in m'n Apple Watch Ultra 2 te krijgen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3374Posts
  • 1001Oplossingen
  • 1108Likes

Bedankt voor het toevoegen van deze informatie @gauke. Het beheerdersaccount laat in My Vodafone helemaal geen informatie meer zien en in het andere nieuwe aangemaakte account zijn geen profielen zichtbaar of de mogelijkheid om die aan te maken. Via die weg kan OneNumber dus niet besteld worden en ik vermoed dat de oorzaak is dat het een grootzakelijke- of MKB aansluiting betreft. OneNumber is dan niet te bestellen. Via de Community hebben we alleen beperkte inzage en rechten wat betreft zakelijke aansluitingen, dus ik wil je om die reden nog wel adviseren om even contact op te nemen met zakelijk zelf. 

Maar mocht het dus om een grootzakelijke- aansluiting of MKB gaan, dan is het bestellen van OneNumber niet mogelijk. Er is ook geen informatie bekend over wanneer dit in de toekomst gaat veranderen.

gauke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Zojuist gebeld. Per ongelijk doorverbonden met Klein zakelijk en die kon zien dat we een klant zijn met meer dan 5 nummers, dus een MKB-klant. Daar is zoals jij zegt geen OneNumber voor, wat heel spijtig is en vreemd, want in de basis is het gewoon een e-sim... Voor nu kan dit topic dus op slot.

 

Oplossing voor mij zal zijn om ergens anders een e-sim te regelen voor m'n watch 😂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic