1
Vraag
2
Reageer en help mee
Peter14

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

  • Ik wacht nu al 3 weken op activatie van one number   Mobiel netwerk blijft staan op wachten. 
6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Peter14, goedemorgen!

Wat onhandig dat OneNumber in de configuratie van de Watch App op 'wachten' blijft hangen. Via de Community hebben we hier in het verleden ook enkele situaties van voorbij zien komen. Hierbij was de oplossing om de aanvraag voor OneNumber te verwijderen en deze vervolgens opnieuw aan te vragen. Als je akkoord bent, dan wil ik deze oplossing ook graag bij jou proberen. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan zullen we helaas de case moeten afwachten die bij jouw gegevens openstaat. 

Peter14
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, 

je mag het zeker proberen. Hopelijk is het de oplossing. Ik wacht er best al wel een tijdje op. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Ik hoop het ook @Peter14. Niet geschoten is altijd mis. OneNumber is bij deze verwijderd. Je mag de aanvraag voor OneNumber nu opnieuw doen. Herstart van te voren wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Ik hoor uiteraard graag of het dan is opgelost! 🙂

Peter14
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na 3 weken toch gelukt. Het werkt. Bedankt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Fantastisch @Peter14. Ik ben blij dat ik het voor je heb kunnen oplossen. Ik maak een notitie in de openstaande case dat we het via deze weg hebben opgelost en de case gesloten dient te worden. Daarnaast heb ik nog een credit aangemaakt t.w.v. € 15.-. Dit omdat bij de nieuwe aanvraag van OneNumber de actie van 3 maanden gratis OneNumber á € 5,- per maand is komen te vervallen. Met deze vergoeding trekken we dat recht 🙂

Peter14
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top. Bedankt voor de vlotte service 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic