1
Vraag
2
Reacties
Nssp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nummerherkenning: inkomende oproepen zijn prive

Als ik gebeld wordt, worden mijn contacten weergegeven als privé nummer. Terwijl zij hun nummer herkenning aan hebben staan.

Hoe los ik dit op?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nssp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan naar een vodafone winkel gaan, of contact opnemen met de klantenservice, en die kunnen contact opnemen met de helpdesk, die zal al je contacten blokkeren en weer deblokkeren. En die zullen ook je netwerk instellingen resetten. Daarna moet het weer goed zijn. 

Bekijk in context

Nssp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

 

Alle inkomende oproepen werden weergegeven als privé nummer. Dit stond ook in beeld. Ik heb inmiddels contact gehad met een collega en hij heeft de nummerweergave uit en opnieuw aangezet. Hiermee is het probleem verholpen. 😊

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nssp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan naar een vodafone winkel gaan, of contact opnemen met de klantenservice, en die kunnen contact opnemen met de helpdesk, die zal al je contacten blokkeren en weer deblokkeren. En die zullen ook je netwerk instellingen resetten. Daarna moet het weer goed zijn. 

Nssp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je berichtje.

 

Ik ga er morgen gelijk even achteraan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nssp,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als gesprekken als prive of anoniem binnen komen. Er zit tussen deze 2 een heel groot verschil. Komen gesprekken als prive binnen dan staat de optie nummerherkenning/ nummer mee verzenden uit bij de provider. Indien gesprekken als anoniem binnen komen, dan  zijn het "geheime nummers". Heb je contact gehad met mijn collega's hierover en hebben zij het kunnen oplossen?

Nssp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

 

Alle inkomende oproepen werden weergegeven als privé nummer. Dit stond ook in beeld. Ik heb inmiddels contact gehad met een collega en hij heeft de nummerweergave uit en opnieuw aangezet. Hiermee is het probleem verholpen. 😊

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling @Nssp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic