Zeze_1975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet in gebruik

Hallo,

Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik mijn zus en mijn kind niet kan bellen. Ik krijg dan de melding "dit nummer is niet in gebruik". Als ik het op een ander tijdstip nogmaals probeer dan lukt het wel.  Mijn zus heeft KPN en mijn kind heeft Tele2. We hebben alledrie al een aantal maanden een nieuw toestel, maar dit probleem bestaat nu sinds ruim een week. Ik kan ze beiden dan alleen bereiken via whatsapp bellen.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Zeze_1975, welkom hier!

Hmm, wat een bijzonder probleem dat je hier specifiek aanloopt bij deze 2 mobiele nummers ! Heb je toevallig afgelopen week ook al even geprobeerd om je toestel even helemaal opnieuw op te starten? Ook wil ik je vragen om jouw mobiele nummer eens opnieuw te laten aanmelden op ons netwerk. Dit kun je doen met behulp van deze stappen; 

Bij Android: Dit doe je onder de instellingen - mobiele gegevens - netwerkoperators. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Selecteer een andere provider, en switch dan weer terug naar Vodafone.


Bij Apple: Ga naar Instellingen en dan Aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Daarna zet je het terug op het Vodafone netwerk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic