1
Vraag
2
Reacties
Reyyan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart activeren

Mijn sim kaart is binnen en hij zou moeten werken als ik hem in mijn toestel deed maar er staat telkens geen service

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Reyyan,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je abonnement en simkaart. Gaat het om een vervangende simkaart, om een nieuw abonnement met nummerbehoud of alleen om een nieuw abonnement? 

Indien het om een vervangende simkaart gaat, kun je de simkaart activeren via hier.
Gaat het om een nieuw abonnement met nummerbehoud, dan is de simkaart actief zodra het nummer van je huidige provider overgezet is naar ons toe. Als het goed is, heb je ook een SMS ontvangen met eeen datum en tijdstip waarop jouw nummer overkomt naar ons toe. Zodra je op die datum geen ontvangst meer ervaart met de simkaart van je huidige provider, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk verschijnen.

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Reyyan,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je abonnement en simkaart. Gaat het om een vervangende simkaart, om een nieuw abonnement met nummerbehoud of alleen om een nieuw abonnement? 

Indien het om een vervangende simkaart gaat, kun je de simkaart activeren via hier.
Gaat het om een nieuw abonnement met nummerbehoud, dan is de simkaart actief zodra het nummer van je huidige provider overgezet is naar ons toe. Als het goed is, heb je ook een SMS ontvangen met eeen datum en tijdstip waarop jouw nummer overkomt naar ons toe. Zodra je op die datum geen ontvangst meer ervaart met de simkaart van je huidige provider, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk verschijnen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic