1
Vraag
2
Reacties
Boekelmankim

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen in My Vodafone - Wachtwoord reset

Het lukt mij niet om in te loggen in de app. Mails die ik opvraag met nieuwe inlog ontvang ik niet. Hoe kan ik dit oplossen?

dank alvast 

@Steven 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Ik heb het account voor je aangemaakt. Ik heb je een privebericht met het wachtwoord gestuurd. Deze kun je uiteraard daarna aanpassen 🙂 Laat je weten of je kunt inloggen? 

Bekijk in context

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Gelukkig is het nu wel gelukt @Boekelmankim! Dankjewel voor het privebericht. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden :). 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Goedemorgen @Boekelmankim,
Welkom op de Community van Vodafone! Dat schiet niet op als je niet kunt inloggen en ook geen mails ontvangt voor een wachtwoordreset. Heb je ook je de Spam inbox gecontroleerd of hier de e-mails op binnen komen? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ook geen mail in de spam @Steven 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Kun je mij eens een privebericht sturen met de volgende gegevens voor de verificatie @Boekelmankim
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone.
 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naar welk adres kan ik privé mailen? Als ik op je naam klik zie ik geen mailadres @Steven 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Als het goed is, zie je bij je account dat je een privébericht vanochtend hebt ontvangen. Daarop mag je reageren @Boekelmankim 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoop dat het deze is🙃

***********

 

Moderator Steven edit 19-7: gegevens verwijderd

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Helaas niet @Boekelmankim. De gegevens staan nu openbaar. Ik heb ze gelijk verwijderd. Ook zie ik dat ik hier andere adres gegevens heb staan. Ik heb een verificatie SMS gestuurd naar je. Kun je mij de code geven, dan pas ik het adres voor je aan en kijk ik gelijk mee naar het My Vodafone account. 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ooh handig, bedankt voor het verwijderen

de code is 98088

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Dankjewel @Boekelmankim, ik heb het adres gewijzigd en een uitnodiging gestuurd via mail om een My Vodafone account aan te maken. Er was namelijk geen My Vodafone account. Hierdoor ontving je ook geen mail voor een wachtwoordreset. 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gek, maar heel erg bedankt voor je hulp!

groeten

kim

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedank voor de hulp. Is er misschien storing? Als ik een account aan wil maken heeft hij na enkele seconde een stekker uit het stopcontact icoon….

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Er is op dit moment geen storing @Boekelmankim. Lukt het wel als je het opnieuw probeert of eventueel in een andere browser? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas het lukt niet…..

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Ik heb het account voor je aangemaakt. Ik heb je een privebericht met het wachtwoord gestuurd. Deze kun je uiteraard daarna aanpassen 🙂 Laat je weten of je kunt inloggen? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel raat

maar ook jouw privé mail ontvang ik niet.

is deze gestuurd naar ******

 

Moderator Steven edit: emailadres verwijderd

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Bovenaan op de community (aan de rechterkant) kun je naar je profiel gaan. Daar staan de privéberichten:-)

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Is het inmiddels gelukt door het wachtwoord in een privebericht @Boekelmankim

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas niet. Ik ontvang het privé bericht niet. Daar zit nu het probleem 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Gelukkig is het nu wel gelukt @Boekelmankim! Dankjewel voor het privebericht. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden :). 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Goedemorgen @Boekelmankim,
Welkom op de Community van Vodafone! Dat schiet niet op als je niet kunt inloggen en ook geen mails ontvangt voor een wachtwoordreset. Heb je ook je de Spam inbox gecontroleerd of hier de e-mails op binnen komen? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ook geen mail in de spam @Steven 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Kun je mij eens een privebericht sturen met de volgende gegevens voor de verificatie @Boekelmankim
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone.
 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naar welk adres kan ik privé mailen? Als ik op je naam klik zie ik geen mailadres @Steven 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Als het goed is, zie je bij je account dat je een privébericht vanochtend hebt ontvangen. Daarop mag je reageren @Boekelmankim 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoop dat het deze is🙃

***********

 

Moderator Steven edit 19-7: gegevens verwijderd

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Helaas niet @Boekelmankim. De gegevens staan nu openbaar. Ik heb ze gelijk verwijderd. Ook zie ik dat ik hier andere adres gegevens heb staan. Ik heb een verificatie SMS gestuurd naar je. Kun je mij de code geven, dan pas ik het adres voor je aan en kijk ik gelijk mee naar het My Vodafone account. 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ooh handig, bedankt voor het verwijderen

de code is 98088

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Dankjewel @Boekelmankim, ik heb het adres gewijzigd en een uitnodiging gestuurd via mail om een My Vodafone account aan te maken. Er was namelijk geen My Vodafone account. Hierdoor ontving je ook geen mail voor een wachtwoordreset. 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gek, maar heel erg bedankt voor je hulp!

groeten

kim

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedank voor de hulp. Is er misschien storing? Als ik een account aan wil maken heeft hij na enkele seconde een stekker uit het stopcontact icoon….

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Er is op dit moment geen storing @Boekelmankim. Lukt het wel als je het opnieuw probeert of eventueel in een andere browser? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas het lukt niet…..

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Ik heb het account voor je aangemaakt. Ik heb je een privebericht met het wachtwoord gestuurd. Deze kun je uiteraard daarna aanpassen 🙂 Laat je weten of je kunt inloggen? 

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel raat

maar ook jouw privé mail ontvang ik niet.

is deze gestuurd naar ******

 

Moderator Steven edit: emailadres verwijderd

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Bovenaan op de community (aan de rechterkant) kun je naar je profiel gaan. Daar staan de privéberichten:-)

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Is het inmiddels gelukt door het wachtwoord in een privebericht @Boekelmankim

Boekelmankim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas niet. Ik ontvang het privé bericht niet. Daar zit nu het probleem 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Gelukkig is het nu wel gelukt @Boekelmankim! Dankjewel voor het privebericht. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden :). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic