1
Vraag
2
Reacties
Rachel3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

My vodafone app werkt niet meer

Hallo,

Ik kom niet meer in de app van Vodafone, hij blijft een melding geven dat er iets misgegaan is. Ook als ik mijn ww probeer te veranderen.

Nu heb ik gelezen dat het ermee te maken kan hebben dat ik in het verleden ook een ziggo account had. Kunt u mij helpen.

Groetjes Rachel 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rachel3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

Dank jullie wel ik heb het inmiddels telefonisch opgelost. Dus dit mag afgerond worden.

Groetjes Rachel 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Rachel3 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Oh jee, dat is wel heel vervelend maar daar zijn mensen van Vodafone die je kunnen helpen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rachel3. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is! Wil je me de gegevens sturen die Energieboy in zijn bericht noemt? 

Rachel3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

Dank jullie wel ik heb het inmiddels telefonisch opgelost. Dus dit mag afgerond worden.

Groetjes Rachel 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic