1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

My Vodafone iOS Widget

Sinds iOS 15 is er een geweldige widget vanuit Vodafone.
Het snel bekijken hoeveel tegoed je nog over hebt. Als je één nummer hebt zie je meteen het juiste tegoed. Als je meerdere nummer hebt kun je kiezen van welk nummer je het tegoed wilt bekijken. Super handig en in één oogopslag op je begin scherm te bekijken.

Hoe?
Ga naar de pagina waar je de My Vodafone Widget wilt neerzetten en houd je vinger op de achtergrond van het scherm totdat de apps beginnen te trillen. Daarna tik je op het + teken, deze staat links boven in het scherm, om de widgetgalerie te openen. Klik boven in het scherm op de zoek functie en tik Vodafone. Je ziet nu gelijk My Vodafone in beeld verschijnen, tik erop en veeg van links naar rechts voor de juiste formaatopties. Als je de gewenste formaat hebt gezien, tik op 'Voeg widget toe'. Nu kom je terug in het scherm en de widget trilt, je kan hem nu verplaatsen en op de gewenste plek in het scherm plaatsen. Als je dat hebt gedaan dan klik je op 'Gereed' (rechts boven in beeld). 

Veel plezier en geniet van deze geweldige widget van My Vodafone.


In beeld gebracht hoe te handelen:
plaatje 1.jpgplaatje 2.jpgplaatje 3.jpgplaatje 4.jpgplaatje 5.jpg

8 Reacties 8
Gerben2

Meedenker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Is er ook een Android widget in de maak? 

 

Mvg Gerben.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen idee, hier kan alleen iemand van Vodafone antwoord op geven. Als die hier online zijn dan zullen ze je bericht lezen en antwoord op geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is een hele goede vraag @Gerben2. Ik ben gelijk mijjn eigen telefoon gaan checken. Helaas zie ik nog geen widget voorbij komen voor Android. Ik ga deze vraag intern stellen. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten!

@Energieboy dankjewel voor je topic hierover! Hoe bevalt de widget? Kun je alleen de MB's inzien of ook je belminuten / kosten buiten de bundel? 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Louis, je kan alleen je MB's inzien op het venster en als je erop klikt dan kom je gewoon in je My Vodafone app uit. Dus echt heel erg boeiend is het niet, maar wel erg handig om direct te zien of je nog genoeg MB's hebt. 

Wilde je niet een @ mention geven, maar heeft die er toch van gemaakt. Sorry voor het roepen 😎

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hahaha no worries @Energieboy! Thanks 🙂 Dan is dat ook gelijk duidelijk. Ik denk dat voor veel mensen de MB's het belangrijkste is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is er nog niks bekend of dit ook voor Android gaat komen @Gerben2

Gerben2

Meedenker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Sorry voor de enorm late reactie!

 

Jammer om te lezen of er wel of geen Widget gaat komen voor Android. In iedergeval bedankt voor het navragen. 

Romano De Boe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voor Android moet ook die widget komen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic