1
Vraag
2
Reacties
juliank

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

My Vodafone app op ios logt steeds uit

My Vodafone app laatste versie logt steeds uit, 

iPhone 12 pro.. 
Ja meer informatie heb ik ook niet😂😅 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @juliank 
Ik heb een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder 10301840
Je hebt hiervan een mail ter bevestiging ontvangen.

Ik lees dat @Energieboy @Clvgtnl hier ook last van hebben. Ook voor jullie maak ik graag een onderzoek aan zodra ik er weer ben (maandag). 
Jullie mogen mij een privebericht sturen met daarin de volgende info:
-Voor en -achternaam
- Adres en postcode
-Geboortedatum en mobiel nummer
-Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Imei nummer

- Toestel software (iOS versie / Android versie)

- App versie 
- Sinds wanneer je deze error krijgt?
- Krijgen jullie dezelfde error als @juliank?
- Type en merk toestel.
- Wat er gedaan is om het probleem al op te lossen. (Denk aan instellingen controleren, cashe legen, app verwijderen en opnieuw installeren etc.)

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels bij jou ook verholpen of krijg je nog steeds de foutmelding @juliank

Bekijk in context

32 Reacties 32
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @juliank,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt niet goed. Bedoel je met telkens uitloggen dat als je inlogt de app gelijk weer uitlogt of dat als je de app sluit daarna weer opnieuw moet inloggen? Welke versie van de app heb je op je iPhone 12 Pro geinstalleerd (Profiel - Instelinngen - en dan onderaan staat de versie)? 
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? 

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ben dan een tijdje ingelogd maar als ik de app dan sluit en later weer wil inloggen staat er  wel is dat er een onbekende fout is opgetreden en dat ik dan opnieuw moet inloggen

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Versie 5.80.2 , app al is opnieuw geïnstalleerd ja

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je wordt automatisch na een tijdje uitgelogd. Dit is in verband met jouw privacy en jouw gegevens @juliank.
De foutmelding kan ik zelf niet reproduceren omdat de app netjes uitlogt.

Kun je mij een screenshot van de foutmelding hier uploaden? Ook mag je mij een privebericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laaste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens klik je op "Een bericht verzenden". Zodra je dit gedaan hebt, kan ik hiervoor een onderzoek aanmaken met het screenshot. 

In de app kun je bovenaan ook nog eens je feedback achterlaten over de app. Hierdoor komt de melding direct uit bij mijn collega's die de app telkens verbeteren en updaten.

 

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

8845891C-B733-42EC-87FB-EB784DAACE16.jpeg

  Deze fout komt steeds na een tijdje, maar dit ligt niet aan de privacy dat ie automatisch uitlogt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oke top. Had je voor mij ook nog de gevraagde gegevens @juliank
Deze mag je sturen via een privebericht. Dan kan ik aan de slag voor je. 

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waar kan ik een bericht sturen in privé

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd @juliank. Via daar mag je reageren :).

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog geen verder antwoord gehad

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hoi @juliank
Steven is vandaag niet aanwezig. Zodra hij je privébericht heeft gelezen dan zal hij uiteraard zo snel mogelijk reageren 🙂

Clvgtnl

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Probleem heb ik ook, bizar om te lezen dat bedrijven altijd weer een uitweg vinden zodat het lijkt dat het niet

aan hun app ligt. Ik heb hetzelfde. Als je de app afsluit en dan weer wil gebruiken, pakt de app de facescan niet.

En krijg dan idd de foutmelding "Oeps, sorry! Er ging even iets mit met inloggen. Probeer je het opnieuw?"

Dan krijg je de optie om gewoon met je gegevens in te loggen.

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan Cecilia niet helpen dan😊🤔

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Voor dit euvel helaas niet @juliank. Anders had ik je wel gevraagd om alles naar mij toe te sturen. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om hier een onderzoek voor aan te maken zoals Steven. Vandaar het verzoek om dit met Steven te regelen. Hij is er snel weer 🙂

Clvgtnl

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Iedere keer als ik de facescan instel lijkt het net alsof de app reset. Moet dan alles weer opnieuw instellen.

 

Ik heb een iPhone 11.

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

komt vast goed, bij Vodafone heb ik meer vertrouwen in dan T-Mobile k** service daar

 

**Moderator: Bericht aangepast, laten we het netjes houden :-)**

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Ik heb hetzelfde probleem.
Moet elke keer opnieuw inloggen want face werkt niet. En toevallig ook bij een iPhone 11.
Misschien dat er na de update toch weer een foutje in is geslopen 😞

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Begrijp dat je veel vertrouwen hebt in Vodafone, dat is heel fijn, ik zelf ook.
Maar om dan het andere bedrijf zo te noemen, dat mag natuurlijk niet volgens de huisregels van deze community 😉

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Ik herken het probleem ook hier 😞
Moet nu elke keer opnieuw inloggen, was voorheen dus nooit zo.
@Louis   wil ons vast wel helpen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @juliank 
Ik heb een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder 10301840
Je hebt hiervan een mail ter bevestiging ontvangen.

Ik lees dat @Energieboy @Clvgtnl hier ook last van hebben. Ook voor jullie maak ik graag een onderzoek aan zodra ik er weer ben (maandag). 
Jullie mogen mij een privebericht sturen met daarin de volgende info:
-Voor en -achternaam
- Adres en postcode
-Geboortedatum en mobiel nummer
-Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Imei nummer

- Toestel software (iOS versie / Android versie)

- App versie 
- Sinds wanneer je deze error krijgt?
- Krijgen jullie dezelfde error als @juliank?
- Type en merk toestel.
- Wat er gedaan is om het probleem al op te lossen. (Denk aan instellingen controleren, cashe legen, app verwijderen en opnieuw installeren etc.)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic