1
Vraag
2
Reacties
Wilvandermeer1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel internet instellen

Ik ben bezig met mobiel internet instellen volgens het stappenplan van Vodafone. De laatste keer dat ik in het buitenland was had ik nl alleen bereik als ik ergens op de wifi kon.

Ik heb alle stappen van dit plan uitgevoerd, behalve de laatste. Zie foto

"Druk op de nieuwe APN om deze op te slaan"  Dat heb je dan bij de voorlaatste stap toch al gedaan?

1000029630.jpg

 Wie zegt hier iets slims over?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12061Posts
  • 3521Oplossingen
  • 3140Likes

"Druk op de nieuwe APN om deze op te slaan" ; daar bedoelen ze mee dat je op de nieuwe APN moet drukken om deze dan te activeren. Als je geen andere APN hebt staan zal deze natuurlijk ook gelijk goed zijn en hoef je meestal niet te activeren want dit is de enige die erin staat. Heb je meerdere, wat niet verstandig is, dan moet je dus kiezen voor de nieuwe APN om te activeren. Denk dat ze een foutje hebben gemaakt in het schrijven van deze informatie. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12061Posts
  • 3521Oplossingen
  • 3140Likes

"Druk op de nieuwe APN om deze op te slaan" ; daar bedoelen ze mee dat je op de nieuwe APN moet drukken om deze dan te activeren. Als je geen andere APN hebt staan zal deze natuurlijk ook gelijk goed zijn en hoef je meestal niet te activeren want dit is de enige die erin staat. Heb je meerdere, wat niet verstandig is, dan moet je dus kiezen voor de nieuwe APN om te activeren. Denk dat ze een foutje hebben gemaakt in het schrijven van deze informatie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic