@RoWi6870 en zo werkt 't dus juist net niet 😉 Ik ben Klant bij Vodafone Libertel uit Maastricht, daar loopt het contract, daar gaan de factuurbetalingen naartoe, niet van en naar de Joint Venture VodafoneZiggo. En ook al zou het door restructurering/reorganisatie wél zo zijn, dan komt daar dus het stukje (tele)marketingwetgeving bij kijken. Alleen benaderen als: Klant is of was (tot 3 jaar), of persoon heeft aangegeven (opt-in).. Daarbij geldt ook nog eens : Alleen voor gelijksoortige producten en/of diensten. Ik weet niet hoor; maar televisie en kabelinternet vind ik persoonlijk toch een heel ander product dan mobiele telefonie, wat jjj @RoWi6870 ?
@Energieboy hier precies dezelfde situatie, alleen klant van Vodafone, niet van Ziggo. Alleen werd ik wel continue gemaild, gebeld of via geaddresseerde post lastig gevallen door Ziggo, of nog erger ingehuurde call centers om maar vooral het GigaNet zus, Ziggo zo te proberen. Als je minimaal 1x per dag wordt benaderd om maar eens ziggo te gaan proberen, komt die telefoonterreur en ziggo wel je neus uit. Denk dat misschien het verschil is dat er een KVK inschrijving is, maar dat zou technisch gezien niet mogen uitmaken. Heb alle marketing communicatie laten uitschakelen en lange tijd ging dit goed. Via de officiele kanalen van zowel ziggo als vodafone weinig tot geen marketing. Behalve dan natuurlijk die Callcenter cowboys die zich als 'telecom adviseur' voor prive en mkb voordoen. ... Meneer.. weet u dat het netwerkbeheer in uw regio is overgenomen door Ziggo.. hebben nu mooie aanbieding.. Telefoonnummer blokkeren en melden bij meldpunten 😉
Maar helaas; gisteren was het weer raak; een outbound call van Vodafone over Ziggo. Meteen weer alle marketing uitingen laten uitschakelen. Lijkt wel of deze dus zijn gereset met ingang van de nieuwe wetgeving?
Daarom is mijn vraag: Hoe kan ik wél aanbiedingen ontvangen van Vodafone, zonder die meuk van Ziggo? 't zou Vodafone sieren om alleen voor soortgelijke afgenomen producten marketing opt-in te realiseren. Don't get me wrong: Fervent gebruiker van Vodafone sinds 't eerste uur met Libertel Piek en Dal, waarbij grote delen van 't land nog niet eens waren gedekt, ook mijn 06-54xxxx nummer reflecteerd dit 😉 maar die Ziggo meuk... meh.