pascal14
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kan Voicemail niet aanzetten / instellen

Beste Vodafone,

 

Bel ik 12331 voor het instellen van de voicemail, dan hoor ik gelijk goodbye.

Als ik 1233 bel dan krijg ik het volgende te horen: this service is not provided

Ook het instellen via MyVodafone is niet mogelijk.

Onderstaande melding staat er:

 

Momenteel is het niet mogelijk je voicemail in te stellen via My Vodafone.
Geen nood, je kunt dat ook met je telefoon doen. Kijk voor meer informatie bij Voicemail instellen.

 

Kan er worden gezorgd dat ik dat in het vervolg zelf instellen?

 

Alvast bedankt!

 

M.v.g.,

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1658Oplossingen
  • 2009Likes

Kun je voor mij het toestel eens opnieuw opstarten @pascal14? Daarna mag je bellen met 12331.
Als het goed is, zou de voicemail moeten werken nu :). Ik heb de voicemail vanuit hier voor je geactiveerd. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9152Reacties
  • 2922Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @pascal14 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je vraagt of er kan worden gezorgd dat je dit zelf kan doen. Normaal zou dit ook kunnen maar blijkbaar is er een storing want dat staat er ook in je My Vodafone, zoals je zelf schrijft. 

Er is een andere keuze aangeboden om het nu aan te passen omdat het via My Vodafone nu niet lukt. De vraag lijkt me dan ook een klein beetje overbodig omdat het, waarschijnlijk, om een storing gaat of misschien een wijziging in het systeem. 

Volg de link en probeer het via je telefoon. Wil het niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag deze of ze je voicemail kunnen resetten. Dit kan vanaf morgen vroeg vanaf 08:00 uur. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1658Oplossingen
  • 2009Likes

Is het inmiddels gelukt om de voicemail aan te zetten @pascal14? Mocht dat niet het geval zijn, vul even de gegevens aan in je profiel en geef me een seintje :). Dan kijk ik hiervoor met je mee. 

pascal14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Steven Vodafone 

Op het moment is het nog niet gelukt.

Ik heb de gegevens in mijn profiel bijgewerkt

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1658Oplossingen
  • 2009Likes

Kun je voor mij het toestel eens opnieuw opstarten @pascal14? Daarna mag je bellen met 12331.
Als het goed is, zou de voicemail moeten werken nu :). Ik heb de voicemail vanuit hier voor je geactiveerd. 

Bekijk in context

pascal14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zojuit uitgevoerd, het werkt!

Bedankt @Steven Vodafone 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1658Oplossingen
  • 2009Likes

Heel graag gedaan @pascal14 

Uitgelicht topic