1
Vraag
2
Reageer en help mee
VinceNL83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is OneNumber beschikbaar voor de Google Pixel Watch 3 - 4G LTE?

Hé allemaal,

Ik overweeg om de Google Pixel 3 te preorderen. Is het bekend of de 4G LTE functionaliteit bij Vodafone ook werkt op de Pixel Watch 3? Lijkt mij wel, maar kan het niet terug vinden. Zo ja, welke dienst moet ik dan afnemen bij Vodafone? Extra simkaart? 

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1156Likes

Hi @VinceNL83, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je vooraf even informatie komt in winnen wat betreft de Google Pixel Watch 3. Om te kunnen bellen en internetten met je smartwatch hebben we Vodafone OneNumber. Vodafone OneNumber is het digitale abonnement voor je smartwatch dat je koppelt aan je bestaande Vodafone abonnement. Je smartwatch gebruikt dan de data en belminuten uit je bestaande abonnement. 

Helaas is Vodafone OneNumber momenteel alleen beschikbaar voor Apple Cellular Watches. De Google Pixel Watch 3 wordt dus nog niet ondersteund. In de toekomst willen we uiteraard deze dienst beschikbaar maken voor meerdere smartwatches. Hier is alleen nog geen concrete informatie over die ik met je kan delen. Als hierover meer bekend wordt, dan zullen we dit delen via onze gebruikelijke kanalen.

timtilburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia.

 

Ik wil ook even aangeven dat ik enorm baal dat de Pixel Watch 3 niet beschikbaar is via Vodafone. Voor mij echt een reden om over te stappen naar een andere provider. Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan wordt. Vodafone UK biedt de Pixel Watch 3 wel aan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic