1
Vraag
2
Reacties
Patchman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet grootzakelijk opzeggen

Goedendag,

 

Zou iemand mij kunnen helpen hoe ik in gesprek kom met mensen die voor mij kunnen uitzoeken waarom ik nog steeds facturen ontvang.
Terwijl het allang is opgezegd.
VodafoneZiggo kan mij niet helpen.
Bij de Vodafone klantenservice ben ik 2 dagen lang van wachtrij naar wachtrij gegooid en is gezegd dat het is opgezegd.
Maar ik ontvang nog steeds facturen.

Geen contactgegevens ook op de factuur.

Met vriendelijke groet,
Patchman B.V.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Patchman, welkom hier!

De afdeling GrootZakelijk bestaat uit meerdere afdelingen, dus het is niet zo 123 te zeggen welke afdeling jij moet hebben. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel. Als ik zoek op de naam (Patchman B.V.) dan kom ik uit bij een kleinzakelijke aansluiting. In dit geval kan je dan bellen naar 08000094 en kiezen voor zakelijk. Zij kunnen je dan doorverbinden naar de afdeling opzeggingen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Patchman, welkom hier!

De afdeling GrootZakelijk bestaat uit meerdere afdelingen, dus het is niet zo 123 te zeggen welke afdeling jij moet hebben. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel. Als ik zoek op de naam (Patchman B.V.) dan kom ik uit bij een kleinzakelijke aansluiting. In dit geval kan je dan bellen naar 08000094 en kiezen voor zakelijk. Zij kunnen je dan doorverbinden naar de afdeling opzeggingen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic