1
Vraag
2
Reacties
MiriamV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeals

Op 4 november vol vertrouwen mijn telefoon opgestuurd om te verkopen via de Vodafone Inruildeals. Op 21 november kreeg ik eindelijk een e-mail dat het toestel ontvangen was en ik binnen 14 dagen het geld zou ontvangen. Nog steeds geen geld ontvangen en het telefoonnummer is onbereikbaar. Enorm vervelend. Ik wil graag het geld ontvangen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @MiriamV 
Wat vervelend zeg, als je iets opstuurt dan wil je daar natuurlijk ook wel het geld van ontvangen.
Jammer genoeg gaat dit niet via Vodafone direct en ook niet via de Community of de klantenservice van Vodafone maar via een contact formulier via deze pagina. Hier staan de meest gestelde vragen en ook een telefoonnummer die je kan bellen om in contact te komen met de juiste inruildeals afdeling van Vodafone. Je kan ze eventueel ook een berichtje sturen via deze pagina. Hopende dat je zo snel mogelijk iemand hebt gesproken en dat ze het geld naar je toe storten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @MiriamV 
Wat vervelend zeg, als je iets opstuurt dan wil je daar natuurlijk ook wel het geld van ontvangen.
Jammer genoeg gaat dit niet via Vodafone direct en ook niet via de Community of de klantenservice van Vodafone maar via een contact formulier via deze pagina. Hier staan de meest gestelde vragen en ook een telefoonnummer die je kan bellen om in contact te komen met de juiste inruildeals afdeling van Vodafone. Je kan ze eventueel ook een berichtje sturen via deze pagina. Hopende dat je zo snel mogelijk iemand hebt gesproken en dat ze het geld naar je toe storten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic