1
Vraag
2
Reageer en help mee
leonko

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op My Vodafone werkt niet

Dag, 

 

Ik kan niet inloggen op Myvodafone. Waarschijnlijk door een oude koppeling met een oud ziggo account? Zoals ik in meerdere topics lees. 

 

@Cecilia kun jij mij verder helpen en zorgen dat ik weer kan inloggen? 

 

Alvast bedankt. Groet, Leon

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3335Posts
  • 992Oplossingen
  • 1091Likes

Hi @leonko, welkom hier. 

Het kan inderdaad voorkomen dat je niet kan inloggen in de nieuwe My Vodafone App als er een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld. Dit genereert dan een foutmelding. Het inloggen via de browser lukt dan echter wel zonder problemen. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat er geen Mijn Ziggo account gekoppeld is aan jouw My Vodafone account met leon******@gmail.com. Ook zie ik dat gisteren het wachtwoord voor dit account opnieuw is ingesteld. Kun je inmiddels weer zonder problemen inloggen?

leonko
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank! Ja ik kan nu inloggen met mijn eigen email adres, maar kan niet mijn data tegoed beheren. Ik zie trouwens ook dat ik een account heb met een ander email adres waar ik normaal wel mee kon inloggen, maar nu kan ik met dit account helemaal niet meer inloggen. Kan ik gegevens via een DM naar je sturen ipv openbaar?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3335Posts
  • 992Oplossingen
  • 1091Likes

Hi @leonko 
Als ik meekijk met het e-mailadres van je vriendin, dan kan ik via een speciale tool wel het verbruik inzien. Wel zie ik dat er recent vijf mislukte inlogpogingen zijn geweest met dit account. Wil je van dit account het wachtwoord eens opnieuw instellen? Lukt dit niet voor haar account, dan het advies om even contact op te nemen met Vodafone Business aangezien het een zakelijke aansluiting betreft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic