1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tung Nguyen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekken worden na ca 40 seconden verbroken (dual sim, android telefoon(s), niet op iOS)

Hoi,

Ik heb een dual sim kaart. 1 kaart in iPhone, andere in een android toestel (zowel Xiomi als Horner). Gesprekken met de iPhone gaan goed. Gesprekken in de Android toestel(len) worden na ca 40 to 50 seconden afgebroken.  Sim kaarten omgewisseld (iphone in android en vise versa) maar probleem blijft bij het Android toestel. 

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? 

iPhone 13 pro max iOS 18

Xiomi note 12 pro 4G Android 13

4 Reacties 4
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @Tung Nguyen 

Welkom hier op de Vodafone Community 🙂

Wat jammer te lezen dat je problemen ervaart met onze dienst in je Android toestel. Ik kan me voorstellen dat je de dual simkaart juist met een reden gebruikt en het dus wel moet werken 🙂

Nu ben ik eens benieuwd of je het al eens hebt getest in een ander Android toestel. Werkt dat wel? Dan ligt het probleem echt in je huidige Android toestel. Werkt dat ook niet? Dan kan er iets mis gaan vanuit Android zelf.

In beide gevallen zou ik dan Android zelf raadplegen voor hulp: De juiste plaats vinden om hulp te krijgen - Android Help

Ik hoop je zo een beetje op weg te hebben geholpen en wens je nog een fijne dag toe.

Tung Nguyen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoals je in het eerste bericht kunt lezen doet het issue zich voor op zowel mijn xiomi telefoon als een net gekochte Horner telefoon (ook android 13).  Het lijkt daarom toch echt iets met de dual sim account instellingen oid aan vodaphone kant te liggen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Maar met het verwisselen van de simkaarten is er nogmaals geen probleem via de iPhone toestellen, dus is het enkel een Android probleem.

Als het probleem aan onze simkaart lag, had je bij een simswap hetzelfde probleem. Ik zou in dat geval beide toestellen + sims meenemen naar onze winkel voor technische support, en mijn collega's kunnen dan ook vervolgadvies geven. @Tung Nguyen 

Tung Nguyen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ok zal ik doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic