1
Vraag
2
Reageer en help mee
ATH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten EU bundel kosten terwijl in EU

Verschillende gesprekken gehad maar niemand kan mij helpen omdat de klachtenafdeling een beslissing heeft gemaakt..

 

in Spanje voor vakantie, en dan telefoon is verbonden met Servië en technisch onmogelijk is.

 

Geen mogelijkheid om in contact te komen met iemand direct en de situatie uit te leggen en heel duidelijk dat Vodafone niet wil luisteren en kijken waar het probleem ligt.

 

dit is de 2de keer, in totaal 110 euro onnodige kosten. Graag wil ik in direct contact komen met iemand.

 

 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @ATH, goedemorgen en welkom hier.

Het is altijd schrikken als je kosten buiten de bundel maakt. Inmiddels zie ik dat je gisteravond ook al via een andere weg contact hebt gezocht.  In ieder geval is de situatie, zoals je zelf ook aangeeft, al in beheer geweest bij de afdeling klachten en kunnen ze zien dat er verbinding is geweest. Dit zijn harde metingen die binnen komen van hoe je simkaart en dus telefoon verbinding heeft gemaakt met het netwerk. De kosten zijn om die rekening terecht berekend. Naar aanleiding van je contact gisteren met één van mijn collega's is een nieuwe case aangemaakt. Hierin wordt opnieuw aangegeven dat de kosten niet vergoed worden. Ik kan hierin dan ook niets anders voor je betekenen. 

In de toekomst kun je zulke kosten voorkomen door dataroaming uit te zetten en handmatig verbinding te maken met een netwerk. 
 

ATH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

bedankt voor je reactie, ok meer feiten. 

Ten eerste voor de duidelijkheid gebruikt mijn vrouw dit nummer en gebruik ik het andere nummer in mijn profiel.

 

Mijn vrouw en ik vlogen 8 april naar Malaga waar wij zijn geland is en NIET meer weg zijn gegaan, 14 april is zijn wij terug gevlogen..

 

Er is geen mogelijkheid om 10 april van Zuid Spanje via Zwitersland naar Servië te reizen in de tijdspan die jullie aangeven. Niet met vliegtuig en vooral niet met boot!

 

Het is heel duidelijk hoe waardeloos jullie support is hierin, ipv te kijken naar een probleem en te luisteren naar feiten die ik kan bewijzen houden jullie alle opties dicht. 

Is dit wettelijk toegestaan? 

Ik heb nu al spijt om van kpn naar jullie te zijn overgegaan, in 10+ jaar daar nooit zulke problemen gehad.

 

 

 



 

ATH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia kan je mij hier mee helpen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @ATH 
Het betreffende nummer had ik inderdaad al achterhaald vanuit de case naar klachten 🙂 Zoals aangegeven kan ik niets anders voor je betekenen, aangezien de situatie al bij klachten is geweest en zij zien terug in de metingen dat de simkaart in het toestel verbinding heeft gemaakt. De kosten kan ik om die reden dus niet vergoeden. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is wat je wilt, maar ditzelfde is ook al aangegeven door collega's van de klantenservice en klachten. Indien je het er niet mee eens bent, dan zou je de geschillencommissie kunnen overwegen. 
 

ATH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat geeneens meer om het geld maar de houding van Vodafone is vooral schrikbarend, Vodafone heeft altijd gelijk en de andere partij is fout.

 

wegwezen bij jullie dus 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic